آخرین وضعیت محور های منتهی به پایتخت، ترافیک سنگین در ورودی های شرقی و جنوبی تهران

به گزارش مجله شرقیا، با اتمام تعطیلات چند روزه انتهایی مهرماه جاده های فیروزکوه و هراز شاهد ترافیک فوق سنگین و اتوبان های قم-تهران و ساوه-تهران ترافیک سنگین را تجربه می نمایند.

آخرین وضعیت محور های منتهی به پایتخت، ترافیک سنگین در ورودی های شرقی و جنوبی تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در مورد وضعیت ترافیکی محور های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز علیرغم انسداد این محور به سمت شمال، فوق سنگین و در بعضی نقاط مانند آزادراه تهران-پردیس، جاجرود، شهر های بومهن، رودهن و... با پس زدگی چندین کیلومتری بار ترافیکی روبه رو هستیم.

وی گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و در شهر های عبوری این محور فوق سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی همراه است.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: هموطنان در چنین این شرایط ترافیکی با صبر، حوصله و شکیبایی تردد نموده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز پرهیز نمایند.

سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور های مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان نمود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، سنگین، اما روان گزارش شده و مسئله ای در مورد تردد وسایل نقلیه از این دو محور وجود ندارد.

ترافیک سنگین به سمت تهران از قم و ساوه

سرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس راه ویژه غرب استان تهران در تبادل نظر با خبرنگار فارس در مورد وضعیت ترافیک محور های مواصلاتی غرب استان تهران گفت: هم اکنون در آزادراه تهران-قم و تهران- ساوه از جنوب به شمال و به سمت تهران ترافیک سنگین را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: در سایر محور های مواصلاتی غرب تهران نیز عبور و مرور وسایل نقلیه روان و عادی بوده و با مشکل خاصی روبرو نیستیم و آمادگی کامل برای کنترل موج بازگشت زائران اربعین حسینی وجود دارد.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران بیان داشت: هموطنان عزیز مدیریت زمان سفر را در هنگام شروع و سرانجام مسافرت در اولویت قرار داده و با توجه به اینکه حدود 60 درصد از حوادث رانندگی در 30 کیلومتری شهر ها و مقاصد اتفاق می افتد، هموطنان عزیز لزوم توجه و هوشیاری و پرهیز از عجله را در این بازه مسافتی را مدنظر قرار دهند تا از وقوع هر گونه حادثه جلوگیری گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 502

به "آخرین وضعیت محور های منتهی به پایتخت، ترافیک سنگین در ورودی های شرقی و جنوبی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت محور های منتهی به پایتخت، ترافیک سنگین در ورودی های شرقی و جنوبی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید