ابتلای 251 مورد جدید به کرونا ویروس و دو فوتی در لرستان

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران/لرستان دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ابتلای 251 مورد جدید به کرونا ویروس در استان اطلاع داد.

ابتلای 251 مورد جدید به کرونا ویروس و دو فوتی در لرستان

مریم کوشکی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا سرانجام روز بیست وهفتم اسفندماه 244 هزار و 982 نمونه تست ارسالی صورت گرفته است.

وی توضیح داد: از این تعداد 243 هزار و 213 نمونه تست جواب داده شده که 71 هزار و 232 نمونه تست مثبت بوده است.

معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: متأسفانه تا به امروز بر اثر بیماری کرونا ویروس 1365 نفر در استان جان خود را از دست داده اند.

کوشکی یادآور شد: افزایش موارد ابتلا و بستری در استان و دید و بازدید نوروزی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی زنگ خطر جدی خیز کروناست.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: میزان موارد بستری و مشکوک در بیمارستان های استان 181 نفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از شهروندان درخواست داریم از سفر به استان ها و شهرهای نارنجی و قرمز اجتناب نمایند، تأکید کرد: شهروندان لرستانی ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در صورت داشتن هرگونه علائم سرماخوردگی برای انجام نمونه گیری به مراکز 16 و 24 ساعته مراجعه نمایند.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آمار روزهای بیست و ششم و بیست وهفتم اسفندماه 251 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس و دو فوتی گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1588

به "ابتلای 251 مورد جدید به کرونا ویروس و دو فوتی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای 251 مورد جدید به کرونا ویروس و دو فوتی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید