افزایش چندبرابری ظرفیت هتل &shyها، نتیجه ملموس اقدامات سازمان میراث فرهنگی است

به گزارش مجله شرقیا، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال ­های گذشته اقدامات مهمی را به ویژه در عرصه توسعه زیرساخت ­ها و تأسیسات گردشگری انجام داده که یکی از نتایج ملموس آن افزایش چندبرابری ظرفیت هتل ها و اماکن اقامتی نسبت به گذشته است.

افزایش چندبرابری ظرفیت هتل &shyها، نتیجه ملموس اقدامات سازمان میراث فرهنگی است

حیدرعلی عبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، ضمن قدردانی از فعالیت ­های رئیس سازمان میراث فرهنگی در توجه به توسعه زیرساخت­های گردشگری استان اصفهان، توضیح داد: اصفهان دارای چهره ­ای جهانی است که به عنوان یک مقصد گردشگری دارای اهمیت، می ­تواند عامل جذب گردشگر و تسری درآمد­های حاصل از صنعت گردشگری به سایر شهرهای کشور باشد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم توجه به گردشگری سلامت به عنوان یکی از ارکان مهم رشد گردشگری کشور، ادامه داد: افزایش ساخت هتل ها، استانداردسازی خدمات و همچنین مشخص نرخ هتلداری متناسب با فصل های پر رفت و آمد و کم رفت و آمد، گسترش پروازهای خارجی به اصفهان و شناساندن بیشتر ظرفی ت­های این شهر تاریخی از جمله مواردی است که باید با جدیت بیشتر توسط مسئولان پیگیری گردد.

عبادی اعلام نمود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال های گذشته کارهای مهمی را به ویژه در عرصه توسعه زیرساخت ها و تأسیسات گردشگری انجام داده که یکی از نتایج ملموس آن افزایش چندبرابری ظرفیت هتل ها و اماکن اقامتی نسبت به گذشته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: حل مسائل حوزه گردشگری کشور نیازمند یک عزم جدی در سطح ملی است و سازمان میراث فرهنگی به تنهایی نمی تواند همه موارد مرتبط با این حوزه را مدیریت کند.

او یادآور شد: در شأن یک گردشگر نیست که در فصل های شلوغ سال به علت نبود هتل و مراکز اقامتی استاندارد در محل­ های عمومی نظیر مدارس، پارک ها و نظایر آن اقامت یابند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 83

به "افزایش چندبرابری ظرفیت هتل &shyها، نتیجه ملموس اقدامات سازمان میراث فرهنگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش چندبرابری ظرفیت هتل &shyها، نتیجه ملموس اقدامات سازمان میراث فرهنگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید