تحلیلی تکنیکال از شاخص بورس ، ادامه صعود یا بازگشت به عقب؟

به گزارش مجله شرقیا، شاخص بورس بعد از رسیدن به سطح حمایتی 23 درصد فیبوناچی معادل 914000 واحد و حمایت متحرک 26 دوره ای، توسط سهامداران حقیقی و حقوقی حمایت شده و شروع به بازگشت کرده است.

تحلیلی تکنیکال از شاخص بورس ، ادامه صعود یا بازگشت به عقب؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، بررسی تکنیکالی شاخص کل بورس تهران نشان می دهد که شاخص بعد از رسیدن به سطح حمایتی 23 درصد فیبوناچی معادل 914000 واحد و حمایت متحرک 26 دوره ای، توسط سهامداران حقیقی و حقوقی حمایت شده و شروع به بازگشت نموده است.

نکته اینجاست با توجه به شکل گیری الگوی سروشانه در شاخص کل که یکی از الگوهای بازگشتی قدرتمند فرایند می باشد تارگت را کلاستر 835000 واحد نشان می دهد.

بررسی نماگر مک دی کلاسیک نیز فرایند نزولی فعلی را تایید می نماید. با توجه به نشان دادن عکس العمل شاخص نسبت به حمایت 23درصد فیبوناچی و حمایت متحرک، پیش بینی می شود یک پولبک به مقاومت 960000 واحد داشته باشیم و در صورت شکست و تثبیت بالای مقاومت مذکور می توانیم به فرایند صعودی بازار و از دست رفتن اعتبار الگوی سروشانه امیدوار باشیم و چنانچه شاخص نتواند بالای کلاستر مقاومتی مذکور تثبیت نماید احتمال افت شاخص تا کلاستر 835000 دور از انتظار نیست.

  • جمع بندی و پیشنهاد:

با توجه به شرایط فعلی شاخص به نظر می رسد افراد جدید برای ورود، اصلح است بعد از شکست و تثبیت بالای مقاومت 960000 واحدی تصمیم گیری کنند و سرمایه گذارانی که در بازار هستند می توانند تا زمانی که حمایت مهم 914000 واحدی از دست نرفته، به سهامداری خود ادامه دهند.

تذکر و یادآوری: این تحلیل صرفاً بعد فنی و تکنیکال را بررسی نموده و سرمایه گذاران و سهامداران می بایست بعد از مد نظر قراردادن ریسک های سیستماتیک و غیر سیستماتیک نسبت به تصمیم گیری مناسب اقدام کنند.

  • ریزش سنگین بورس تهران | سقوط 31 هزار واحدی شاخص
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1034

به "تحلیلی تکنیکال از شاخص بورس ، ادامه صعود یا بازگشت به عقب؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیلی تکنیکال از شاخص بورس ، ادامه صعود یا بازگشت به عقب؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید