تهیه طومار در آمریکا برای لغو تحریم های ایران

به گزارش مجله شرقیا، یک موسسه حقوق بشری در آمریکا با تهیه طوماری از دولت جدید ایالات متحده خواسته تا تحریم های واشنگتن علیه کشورهایی همچون ایران را لغو کند.

تهیه طومار در آمریکا برای لغو تحریم های ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، گروه صلح کدپینک طوماری را برای سرانجام تحریم های آمریکا علیه کشورهایی همچون ایران آماده نموده اند که تا شب گذشته بیش از 30 هزار نفر این طومار را امضا نموده بودند.

بر اساس این گزارش، بدلیل آنکه تحریم های آمریکا موجب تشدید تاثیر کرونا بر بعضی کشورها شده بیش از سه هزار نفر با امضای این طومار، خطاب به رئیس جمهوری آمریکا خواهان لغو تحریم کشورهایی همچون ایران شدند.

در این طومار خطاب به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و وزیران خارجه، بازرگانی و خزانه داری این کشور، آمده است: ما از نقد و آنالیز شما در رابطه با تاثیر تحریم های مالی و مالی بر واکنش جهانی به همه گیری کرونا استقبال می کنیم. تصمیم دولت قبلی آمریکا در خصوص اعمال تحریم ها در دوره همه گیری سراسری، بی رحمانه بود که با محکومیت گسترده جهانی هم روبرو شد.

طی سال گذشته، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، میشل باچلت کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل و پاپ فرانسیس به همراه تعداد بی شماری از نمایندگان مجلس ها، اقتصاددانان و کارشناسان خواهان کاهش تحریم ها شده اند.

در بخشی از این طومار آمده است: به طور گسترده ای گزارش شده است که تحریم ها به طور مستقیم مانع دستیابی به دارو و تجهیزات پزشکی از جمله واکسن کووید -19 در ایران، ونزوئلا و سایر کشورها شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1484

به "تهیه طومار در آمریکا برای لغو تحریم های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه طومار در آمریکا برای لغو تحریم های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید