حسن یزدانی تمرینات بدنسازی خود را شروع کرد

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، حسن یزدانی چندی پیش در رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های دنیا در بجنورد دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد که بلافاصله برای درمان به تهران بازگشت و فرایند درمانی اش را شروع کرد. پس از معاینات اولیه معین شد، مصدومیت یزدانی به حدی است که وی برای رسیدن به المپیک 2020 توکیو چاره ای جز انجام عمل جراحی ندارد. به همین دلیل وی فورا مورد عمل جراحی قرار گفت و فرایند درمانی خود را زیر نظر پزشکان معالج و سپس مربیان بدنساز تیم ملی شروع کرد. حال باتوجه به گذشت چندین هفته از عمل جراحی یزدانی، تمرینات وی با نتایج مطلوبی همراه بوده و وی به تازگی وارد مرحله جدید و امیدوارکننده ای از درمان و تمرین شده است.

حسن یزدانی تمرینات بدنسازی خود را شروع کرد

حسن یزدانی با تایید این خبر گفت : بعد از عمل جراحی زانو که توسط یکی از بهترین پزشکان فوق متخصص انجام شد ، فعلا با یاری مربیان و پزشکان تمرینات بدنسازی سبک را شروع نموده ام.

وی اضافه نمود : تمام تلاشم را می کنم تا شرایط مناسب و لازم را برای بازگشت به میدان را تا قبل از المپیک توکیو بدست آورم و شرایطم روز به روز بهتر گردد.

انگیزه قهرمان کشتی دنیا و المپیک برای بازگشت به میادین تا حدی بالاست که وی چندی پیش با وجود تعطیلی اردوی تیم ملی، همچنان در مجموعه ورزشی انقلاب ماند تا همچنان امور درمانی و تمرینی خود را پیگیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 756

به "حسن یزدانی تمرینات بدنسازی خود را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی تمرینات بدنسازی خود را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید