خبرنگاران انتقال بیش از یکصد بیمار کرونایی به وسیله اتوبوس آمبولانس در اهواز

به گزارش مجله شرقیا، اهواز - خبرنگاران - رییس مرکز اورژانس 115 اهواز گفت: از ابتدای اسفندماه سال جاری تا به امروز بیش از یکصد بیمار کرونایی به وسیله اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های دیگر منتقل شدند.

خبرنگاران انتقال بیش از یکصد بیمار کرونایی به وسیله اتوبوس آمبولانس در اهواز

منصور پور حسین زاده پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: به طور میانگین روزانه 14 بیمار در 2 نوبت به بیمارستان های اهواز منتقل می شوند.

وی اضافه نمود: آمار مراجعه به بیمارستان ها و مبتلایان رو به افزایش است به گونه ای که امروز 20 بیمار از بیمارستان رازی به بیمارستان امام (ره) منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس اهواز گفت: از ابتدای اسفندماه تا به امروز حدود 200 بیمار به وسیله اتوبوس و آمبولانس به بیمارستان ها منتقل شوند که از این تعداد، بیش از 100 بیمار با اتوبوس جابه جا شدند.

وی به استقرار 2 اتوبوس آمبولانس در سطح شهر اهواز برای نمونه گیری اشاره نمود و اضافه نمود: روزانه از این طریق حدود 20 تا 30 مورد مثبت مشاهده می گردد که آمار بالایی است.

پور حسین زاده گفت: امروز 37 بیمار بین بیمارستانی و مشکوک به کروند داشتیم که از این تعداد 17 بیمار را از خانه به بیمارستان منتقل کردیم؛ اغلب بیماران از بیمارستان رازی به بیمارستان های سینا، گلستان، امیرالمومنین و امام (ره) منتقل می شوند.

در حال حاضر 11 شهرستان استان در شرایط قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1548

به "خبرنگاران انتقال بیش از یکصد بیمار کرونایی به وسیله اتوبوس آمبولانس در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتقال بیش از یکصد بیمار کرونایی به وسیله اتوبوس آمبولانس در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید