خبرنگاران تردد ورودی به کلانشهر اصفهان 20 درصد کاهش یافت

به گزارش مجله شرقیا، اصفهان- خبرنگاران- رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با اعمال محدودیت کرونا در دو روز گذشته، 20 درصد ورودی به کلانشهر اصفهان کاهش یافته است.

خبرنگاران تردد ورودی به کلانشهر اصفهان 20 درصد کاهش یافت

سرهنگ حسین پورقیصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: 20 ایستگاه کنترل ورودی به اصفهان پیش بینی شده و نیروهای پلیس راه و راهداری برای کنترل ترددها از روز پنجشنبه هفته گذشته در این منطقه فعال شده اند.

وی بیان کرد: تردد بین شهری در بین شهرستان های استان برای ورود به کلانشهر اصفهان نیز کنترل شده و میزان ورودی و خروج از شهر کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه مردم همکاری خوبی در اجرای این محدودیت ها داشتند، تصریح کرد: کنترل ورود و خروج ها تا صبح روز یکشنبه ادامه خواهد داشت و رانندگان در این خصوص همکاری نمایند.

وی یادآور شد: ایجاد محدودیت و کنترل و ورود و خروج به کلانشهرهای کشور در کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال بیماری نقش مهمی خواهد داشت.

بر اساس ابلاغیه ستاد کرونا در پنج کلانشهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه که میزان شیوع کرونا بالاست به مدت سه روز منع عبور و مرور و محدودیت رفت و آمد اعمال شده است.

اعمال محدودیت ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان به وسیله ایجاد ایستگاه های ایست بازرسی در پنچ پلیس راه استان شامل اصفهان - تهران (شاهین شهر)، اصفهان - نایین(سگزی)، اصفهان - شهرکرد(فولادشهر) اصفهان- الیگودرز(دامنه) و اصفهان -شیراز(مبارکه) انجام می گردد.

مجری اعمال محدودیت سفرها از مبدا یا به مقصد پنج کلانشهر نیروی انتظامی است و این محدودیت ها فقط مربوط به سفرهای بین شهری می گردد.

استان اصفهان با بحران شیوع کرونا روبرو است و 20 شهرستان با شرایط قرمز و چهار شهرستان با شرایط نارنجی و هیچ شهرستانی با شرایط سفید یا زرد قرار ندارد، سفرها تشدیدنماینده این بیماری مسری است.

بر اساس آخرین خبر از سوی سخنگوی وزارت بهداشت که ظهر امروز اعلام شد: تعداد جان باختگان کرونا در کشور از 30 هزار نفر گذشت.

تا به امروز 526 هزار و 490 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 253 نفر از بیماران کرونایی در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 30 هزار و 123 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1301

به "خبرنگاران تردد ورودی به کلانشهر اصفهان 20 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد ورودی به کلانشهر اصفهان 20 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید