خبرنگاران دختر 8 ساله خویی برگزیده مهرواره کشوریستاره های بی نشان شد

به گزارش مجله شرقیا، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: باران حیدرزاده دختر هشت ساله عضو کانون خوی عنوان برگزیده بخش نقاشی مهرواره کشوری ستاره های بی نشان را به خود اختصاص داد.

خبرنگاران دختر 8 ساله خویی برگزیده مهرواره کشوریستاره های بی نشان شد

جواد زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در این مهرواره همچنین اثر نقاشی سلما عشقی عضو کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان سلماس، شایسته تقدیر شناخته شد.

وی اضافه کرد: مهرواره ستاره های بی نشان با هدف قدردانی از مدافعان سلامت و کادر درمان در راستای مقابله با کرونا در 2 بخش عکس و نقاشی در رده های سنی مختلف برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: در بخش نقاشی این مهرواره، هزار و 541 اثر به دبیرخانه رسیده بود که 514 اثر به مرحله پایانی راه یافت.

زاهدی گفت: هماهنگی اثر با موضوع های مهرواره، توجه به مشاهده بچه ها و تخیل آن ها در آثار، پایبندی به شرایط فراخوان و ارتباط اثر با موضوع های مهرواره از جمله ملاک های داوری در بخش نقاشی بود.

به گزارش خبرنگاران، سالانه صدها عنوان برتر ملی و بین المللی توسط بچه ها و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری آذربایجان غربی کسب می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1521

به "خبرنگاران دختر 8 ساله خویی برگزیده مهرواره کشوریستاره های بی نشان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دختر 8 ساله خویی برگزیده مهرواره کشوریستاره های بی نشان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید