خبرنگاران 13 بدر در این شرایط بحرانی حرام است

به گزارش مجله شرقیا، کرمانشاه- خبرنگاران- امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: رفتن به طبیعت در روز 13 بدر در این شرایط بحرانی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده، حرام است.

خبرنگاران 13 بدر در این شرایط بحرانی حرام است

ماموستا ملااحمد شیخی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه کرد: سیاحت عمومی مردم در این روز هیچ ریشه اسلامی نداشته و در این شرایط حاد و بحرانی نیز حرام محسوب می شود و خروج از منزل گناه بزرگی است.

وی شرح داد: حضور و مشارکت در روز سیزده بدر می تواند تهدیدی برای سلامت جان افراد و جامعه باشد.

امام جمعه ثلاث باباجانی ادامه داد: همانگونه که انجام فریضه های الهی مانند نماز جمعه و جماعت در مساجد تعطیل شده انتظار می رود مردم تفریح ها و دید و بازدیدها را نیز تعطیل کنند.

ماموستا شیخی با بیان اینکه تعطیلی مساجد و نمازهای جماعت بیانگر اوج اهمیت و توجه اسلام به سلامت جامعه است، اضافه کرد: ضرورت دارد تمامی جوامع انسانی واسلامی نیز در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری درخانه هایشان بمانند

وی گفت: کنترل و مقابله با ویروس کرونا نیازمند همراهی و همکاری هرچه بیشتر مردم است.

امام جمعه ثلاث باباجانی ضمن قدردانی از پویش های مردمی مبارزه با کرونا گفت: این اقدام خودجوش نوعی جهاد در جبهه جنگ بیولوژیک است.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود 36 هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با 209 روستا است که 167 روستای آن دارای سکنه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 912

به "خبرنگاران 13 بدر در این شرایط بحرانی حرام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 13 بدر در این شرایط بحرانی حرام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید