خوابگاه برای دانشجویان جدید اختصاص نمی دهیم

به گزارش مجله شرقیا، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: برای دانشجویان جدید با توجه به اینکه آموزش ها به طور کامل برای این دانشجویان مجازی است، اختصاص خوابگاه نخواهیم داشت.

خوابگاه برای دانشجویان جدید اختصاص نمی دهیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

جواد زنگانه، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درخصوص شرایط خوابگاه های این دانشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: براساس پروتکل های بهداشتی عمل می کنیم.

زنگانه اعلام کرد: با دانشجویان به توافق رسیده ایم که آن دسته از دانشجویان که آزمایشگاه و کار های کارگاهی دارند و حضورشان در دانشگاه لازم است، خدمات خوابگاهی دریافت نمایند و از طرف دیگر حضورشان در دانشگاه محدود باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی اضافه نمود: برای دانشجویان جدید هم با توجه به اینکه آموزش مجازی است، خدمات خوابگاهی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: دانشجویانی که باید برای جمع آوری اطلاعات تحقیقات خود یا ارتباط با استادان در دانشگاه باشند، برای یک یا دو ماه امکانات خوابگاهی را اختصاص می دهیم و البته از آنان می خواهیم که اجازه بدهند به تراکم کمتری در خوابگاه ها و فضای دانشگاه برسیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1270

به "خوابگاه برای دانشجویان جدید اختصاص نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه برای دانشجویان جدید اختصاص نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید