سفر هیئت پارلمانی ایران به انگلیس

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران: سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از سفر بعضی از اعضای این کمیسیون و کارشناسان وزارت بهداشت به انگلیس اطلاع داد.

سفر هیئت پارلمانی ایران به انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

محمدحسین قربانی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، با بیان اینکه امروز بسیاری از کشورها در زمینه پزشک خانواده پیروز عمل نموده اند، گفت: علیرغم اینکه ما در زمینه پزشک خانواده روستایی قدم برداشته است، اما متاسفانه پیروز نبوده ایم.

وی ادامه داد: برای اینکه از تجربیات کشورهای دیگر در زمینه پزشک خانواده استفاده کنیم و به شناسایی ضعف ها در این مورد بپردازیم با مشورت کمیسیون و وزارت بهداشت تصمیم گرفتیم که با مجمع وزارت بهداشت انگلیس برای استفاده از تجربیات این کشور در حوزه پزشک خانواده ارتباط برقرار کنیم.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: با توجه به اینکه انگلیس پیروز ترین روش در زمینه پزشک خانواده را داشته، قرار شد 3 تا 4 نفر از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی به این کشور سفر نمایند.

قربانی اضافه کرد: قرار است در این سفر کارشناسان وزارت بهداشت نیز حضور داشته باشند تا به آنالیز نقاط قوت و ضعف پزشک خانواده بپردازند.

وی در سرانجام یادآور شد: هنوز زمان دقیق سفر تعیین نیست و منتظر هستیم وزارت امور خارجه برای این سفر هماهنگی ها را انجام دهد.

انتهای پیغام،

منبع: تسنیم
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 563

به "سفر هیئت پارلمانی ایران به انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر هیئت پارلمانی ایران به انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید