فرمانداری تهران: صدور مجوز تردد غیرحضوری صادر می گردد

به گزارش مجله شرقیا، مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به حضور تعدادی از شهروندان برای دریافت صدور مجوز تردد بین شهری مقابل این نهاد تاکید نمود: صدور این مجوز فقط بصورت غیرحضوری و ثبت نام در سامانه صدور تردد مجوز صورت می گیرد.

فرمانداری تهران: صدور مجوز تردد غیرحضوری صادر می گردد

به گزارش ایرنا، ایمان قربانی گفت: از شهروندان درخواست داریم تا با مراجعه به سامانه تردد نسبت به ثبت نام و در راستای صدور مجوز اقدام نمایند.

وی ادامه داد: از شهروندان می خواهم از تردد بی مورد به فرمانداری تهران خودداری نمایند چرا که صدور مجوز تردد تنها از سامانه و به صورت غیر حضوری صورت می گیرد.

مشاور فرماندار تهران افزود: بیش از 10ماه است که کادر درمانی درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند و به همین منظور شایسته است که مردم از سفر های غیر ضروری خودداری نمایند.

قربانی خاطر نشان کرد: صاحبان اصناف کشاورزان و ... که کار ضروری دارند می توانند مستندات خود را در سامانه صدود مجوز ارسال نمایند تا مجوز دریافت نمایند.

به گفته وی، درخواست تردد، با مستندات ارائه شده توسط کارشناسان فرمانداری تهران آنالیز، تائید یا رد می گردد و نتیجه در سامانه مربوطه قسمت پیگیری درخواست قابل مشاهده است که در مدت حداقل 24 ساعت به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

قربانی تاکید نمود: شهروندان می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی برای اینگونه سفر ها استفاده نمایند و در این زمینه هیچ منع ترددی وجود ندارد.

مشاور فرماندار تهران درباره اختلال امروز سامانه صدور مجوز نیز گفت: در ساعات اولیه امروز بیش از 95 هزار نفر برای ثبت نام به سامانه مراجعه نموده بودند که موجب اختلال و پس از ساعاتی این اختلال رفع شد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1441

به "فرمانداری تهران: صدور مجوز تردد غیرحضوری صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانداری تهران: صدور مجوز تردد غیرحضوری صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید