فرمانده ناوگان دریایی روسیه خبر داد؛ ساخت کشتی ضدمین بی نظیر

به گزارش مجله شرقیا، فرمانده ناوگان دریایی روسیه از آغاز ساخت کشتی ضدمینی در این کشور که نمونه مشابهی خارجی ندارد و همچنین ساخت جدیدترین ناوچه چندمنظوره برای سفرهای دور دریایی و بزرگترین کشتی حمل و نقل دریایی خبر داد.

فرمانده ناوگان دریایی روسیه خبر داد؛ ساخت کشتی ضدمین بی نظیر

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، امروز نوشت: دریادار نیکلای اومینوف فرمانده ناوگان دریایی روسیه بیان نمود که این کشور در حال ساخت یک کشتی برای مقابله با مین است که نمونه مشابهی در جهان ندارد و بی نظیر است.

به گفته وی، کارخانه های کشتی سازی روسیه همچنین در حال ساخت جدیدترین ناوچه چندمنظوره برای سفرهای دور دریایی و بزرگترین کشتی حمل و نقل دریایی است که در حال سپری کردن مراحل آزمایشی خود هستند.

پیش از این نشریه آمریکایی میلیتاری واچ مطلبی درباره تجهیزات رزمناو موشک انداز اتمی آدمیرال ناخیموف نوشته و اعتراف کرده بود که آن خطرناکترین کشتی نظامی روسیه است.

بر اساس اطلاعات این مجله، در این کشتی روسی، تعداد زیادی موشک های کروز و سامانه های دفاع ضدهوایی مستقر است و این کشتی مجهز به جدیدترین سیستم مبارزه الکترونیکی و سامانه های توپخانه و ضدموشکی است. طبق این اطلاعات این کشتی نظامی روسی قادر است اهدافی در مسافت تا هزار کیلومتری را منهدم کند و بدین ترتیب خطرناک ترین کشتی نظامی روسیه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 540

به "فرمانده ناوگان دریایی روسیه خبر داد؛ ساخت کشتی ضدمین بی نظیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده ناوگان دریایی روسیه خبر داد؛ ساخت کشتی ضدمین بی نظیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید