لزوم برخورد با متخلفان بازماندن نعمتی از ادامه رقابت های آسیایی

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، محمدرضا پورابراهیمی در نامه ای به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ضمن گلایه از سهل انگاری فدراسیون تیراندازی به جهت بازماندن زهرا نعمتی از ادامه رقابتهای بازیهای آسیایی، خواهان دلجویی وزارتخانه از این قهرمان ملی و بین المللی شد.

لزوم برخورد با متخلفان بازماندن نعمتی از ادامه رقابت های آسیایی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به خطای فاحش سرپرستی تیم ایران در عدم حضور این بانوی افتخارآفرین و مدال آور جمهوری اسلامی ایران و از دست دادن شانس کسب مدال طلا رشته تیراندازی، خواهان برخورد قاطع با متخلفان و انجام اقدامات لازم برای عدم تکرار این اتفاقات تاسف بار شد.

پورابراهیمی در این نامه عنوان نموده است: اظهارنظر غیرمسئولانه رئیس فدراسیون تیراندازی مبنی بر طبیعی بودن اینگونه اتفاقات خطای اتفاق افتاده را دردناکتر نموده است.

نماینده مردم شهرستانهای کرمان و راور ضمن اعتراض شدید به عملکرد غیرمسئولانه فدراسیون مربوطه از وزیر ورزش و سایر مسؤلان با دلجویی از زهرا نعمتی با تجدید روحیه او، مجددا شاهد موفقیتهای این افتخارآفرین استان کرمان در عرصه بین المللی باشیم.

پوابراهیمی در این نامه تاکید نموده است: مطمئنا با قابلیتهای زهرا نعمتی، امکان کسب مجدد عناوین قهرمانی به عنوان یک بانوی معزز ایرانی برای کشور جمهوری اسلامی فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 29

به "لزوم برخورد با متخلفان بازماندن نعمتی از ادامه رقابت های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم برخورد با متخلفان بازماندن نعمتی از ادامه رقابت های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید