محدودیت های ترافیکی مسیرهای شمالی در سه روز پایانی تعطیلات تابستانی ، جاده ها یک طرفه می شوند

به گزارش مجله شرقیا، پلیس راه همزمان با سرانجام تعطیلات تابستانی و شروع سال تحصیلی محدودیت های ترافیکی محورهای منتهی به مازندران را اعلام نمود.

محدودیت های ترافیکی مسیرهای شمالی در سه روز پایانی تعطیلات تابستانی ، جاده ها یک طرفه می شوند

خبرنگاران: پلیس راه کشور اظهار داشت محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 امروز چهارشنبه 27 شهریور ماه شروع می گردد و تا 2 بامداد روز دوشنبه اول مهر ماه ادامه خواهد داشت.

محور چالوس - کرج

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز آدینه بیست و نهم شهریور تا 2 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز آدینه تا 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز شنبه سی ام شهریور تا 2 بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز شنبه تا 2 بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز یکشنبه سی و یکم شهریور تا 2 بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز یکشنبه تا 2 بامداد روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج - چالوس ممنوع است.

محور هراز

تردد تمامی تریلرها در محور هراز در این مدت ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز آدینه بیست و نهم شهریور تا 2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز آدینه تا 2 بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه سی ام شهریور تا 2 بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز شنبه تا 2 بامداد روز بعد ازآب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز یکشنبه سی و یکم شهریور تا 2 بامداد روز دوشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز یکشنبه تا 2 بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 امروز تا 2 بامداد روز پنجشنبه و از ساعت 6 روزهای پنجشنبه، آدینه، شنبه و یکشنبه (28 تا 31 شهریور ماه) تا 2 بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

محور فیروزکوه

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز آدینه 29 شهریور از قائم شهر به سمت تهران ممنوع است.

منبع: چمدان
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 384

به "محدودیت های ترافیکی مسیرهای شمالی در سه روز پایانی تعطیلات تابستانی ، جاده ها یک طرفه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های ترافیکی مسیرهای شمالی در سه روز پایانی تعطیلات تابستانی ، جاده ها یک طرفه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید