مغضوب استقلال، محبوب اسپارتاک ترناوا شد

به گزارش مجله شرقیا، بعد از درخشش ستاره ایرانی به مرد محبوب رسانه ها و دوربین های تلویزیونی اسلوواکی تبدیل شد تا جایی که تصاویر محاصره علی قربانی توسط این دوربین ها در صفحه اینستاگرام باشگاهش بازخورد گسترده ای داشت.

مغضوب استقلال، محبوب اسپارتاک ترناوا شد

به گزارش خبرنگاران ،نزدیک به یک ماه بعد از انتقال غیرمنتظره به فوتبال اروپا علی قربانی با دبل مقابل تیم دوم رقابت های این فصل فوتونالیگ اسلوواکی به چهره ای محبوب نزد رسانه های این کشور همین طور هواداران اسپارتاک ترناوا تبدیل شد گرچه دو گل او چندان انتها خوشی برای این تیم نداشت تا آنها با دست خالی به خانه بازگردند.

در MOL ARENA در شهر استرادا که با حضور نزدیک به 25 هزار هوادار دوناجسکا جو فوق العاده ای رقم زده بود علی قربانی با پیراهن شماره 10 اسپارتاک ترناوا درخششی جالب توجه از خود داشت تا با دو گل دیدنی نشان از خریدی رویایی برای این تیم بدهد.سرمربی اسپارتاک با استراحت دادن به تعدادی از ستاره های اصلی خود بعد از بازی سنگین با اندرلخت بلژیک در لیگ اروپا باعث شد تا علی قربانی در اولین حضور 90 دقیقه دبل به یادماندنی اما تلخی از خود به ثبت برساند.

بعد از این درخشش ستاره ایرانی به مرد محبوب رسانه ها و دوربین های تلویزیونی اسلوواکی تبدیل شد تا جایی که تصاویر محاصره علی قربانی توسط این دوربین ها در صفحه اینستاگرام باشگاه اسپارتاک ترناوا بازخورد گسترده ای پیدا کرد. قربانی با اشاره به اینکه شکست تلخی را تجربه کرد در واکنش به گلزنی های خود در اولین بازی مدعی شد کار مهاجم گل زدن است و او باید به وظیفه اش عمل می کرد.

رادوسلاو لاتال سرمربی اهل جمهوری چک اسپارتاک ترناوا هم با تمچید از قربانی گفت:دو بار گل زدیم که روی هوش بالای بازیکنی مثل علی قربانی به دست آمد، اما در ادامه در حالی که می توانستیم این برد را حفظ کنیم تصمیمات بدی اتخاذ کردیم و حریف در انتها ما را مجازات کرد.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 53

به "مغضوب استقلال، محبوب اسپارتاک ترناوا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغضوب استقلال، محبوب اسپارتاک ترناوا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید