مقاله: مراکز خرید معروف پاتایا تایلند

به گزارش مجله شرقیا، در این مطلب از خرید در تور پاتایا تایلند برایتان می گوییم، از تفریح محبوب توریست ها و درنهایت هم مراکز خرید پاتایا و پاساژهای پاتایا را معرفی می کنیم. یکی از مرکز های گردشگری در کشوری تایلند، پاتایا است. این شهر یکی از مرکز های مشهور این کشور به حساب می آید. در این شهر بازارچه های فراوانی از سنتی گرفته تا مدرن برای گردشگران تور پاتایا فراهم آورده شده است. شهر ساحلی پایاتا تایلند، علاوه بر جاذبه های گردشگری که دارد مراکز خرید متنوعی دارد هرچند این مراکز به اندازه مراکز خرید شهر بانکوک نیست ولی در این مراکز کلیه کالاهای مورد نیاز از سوغاتی کشور تایلند گرفته تا غذا و پوشاک نیز در آن جا وجود دارد. حتی در این مراکز کالاهای برند های معتبر نیز یافت می شود و نکته قابل توجه، وجود قیمت های مناسب در این مراکز خرید است. در ادامه مراکز خرید پاتایا و پاساژهای پاتایا را برایتان معرفی می کنیم.

مقاله: مراکز خرید معروف پاتایا تایلند

این فروشگاه در ناکلوآ قرار دارد و ساعت کاری آن 10صبح تا 8 شب می باشد. در این مکان کلیه اجناس دست ساز و بومی را می توان با قیمت مناسب تهیه کرد. این مرکز تحت حمایت دولت نیز می باشد و از تمام مکان های روستایی و محلی پاتایا گرد هم آمده اند.

این مرکز خرید در پاتایای جنوبی، جاده ساحلی کشور تایلند قرار گرفته و یکی از بهترین مراکز خرید پاتایا و پاساژهای پاتایا ست. ساعت کاری در این مرکز هم از 10:30 صبح تا 11 شب می باشد. این مرکز خرید همچون مرکز خرید فیستوال شهرت فراوانی دارد و یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید در پاتایا ست. این مرکز خرید دارای 3 طبقه می باشد که در ان تمام وسایل مورد نیاز ازجمله زیورالات و... نیز وجود دارد.

این مرکز خرید در ناجومتین قرار گرفته و ساعت کاری آن همانند مرکز خرید اتلت می باشد یعنی ساعت از ساعت 10صبح تا10شب می باشد. این مرکز خرید الهام گرفته شده از یکی از شهرهای فرانسه به نام کلمار است در اینجا300فروشگاه با کالاهای متنوع وجود دارد همچنین دارای آبنمای موزیکال می باشد. در کنار این آب نما برنامه های سرگرم کننده ای برای خانواده ها اجرا می کند.

منبع مقاله: مراکز خرید معروف پاتایا تایلند

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1858

به "مقاله: مراکز خرید معروف پاتایا تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مراکز خرید معروف پاتایا تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید