واکسن تک دز جانسون اند جانسون در برابر گونه دلتا ایمنی ایجاد می نماید

به گزارش مجله شرقیا، شرکت داروسازی جانسون اند جانسون گفت: واکسن کرونای این شرکت علیه گونه دلتا ویروس کرونا موثر است.

واکسن تک دز جانسون اند جانسون در برابر گونه دلتا ایمنی ایجاد می نماید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ بومادران بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از آیریش تایمز، ، شرکت داروسازی جانسون اند جانسون گفت: واکسن کرونای این شرکت علیه گونه دلتا ویروس کرونا موثر است.

شرکت جانسون اند جانسون یادآور شد: واکسن تک شات کووید 19 در یک مطالعه آزمایشگاهی نویدبخش، در برابر نوع بسیار مسری دلتا که برای نخستین بار در هند شناسایی شده ایمنی نشان داد.

تجزیه و تحلیل خون از هشت بیمار نشان داد که پاسخ های ایمنی استخراج شده به وسیله واکسن علیه نوع دلتا در سطح بالاتری نسبت به نوع بتا بود که برای اولین بار در آفریقای جنوبی شناسایی شد.

متای مامن رئیس بخش تحقیق و توسعه شرکت داروسازی جانسون اند جانسون در بیانیه ای گفت: آنالیز آمارها در مطالعات هشت ماه اخیر نشان می دهد که واکسن یک دوزه کووید 19 شرکت جانسون اند جانسون آنتی بادی خنثی کننده قوی فراوری می نماید که نه تنها میزان آن کاهش نمی یابد، بلکه با گذشت زمان شاهد تقویت آن هستیم.

سازمان جهانی بهداشت گفته است که دلتا در حال تبدیل شدن به یک نوع غالب جهانی از کووید 19 است و این نگرانی را در خصوص اینکه آیا واکسن های موجود علیه آن موثر هستند ایجاد می نماید.

پاول استوفلز، مدیر ارشد علمی جانسون اند جانسون گفت: ما معتقدیم که واکسن ما از طولانی مدت از ابتلا به کووید 19 محافظت می نماید و فعالیت خنثی سازی را در برابر نوع دلتا ایجاد می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1728

به "واکسن تک دز جانسون اند جانسون در برابر گونه دلتا ایمنی ایجاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن تک دز جانسون اند جانسون در برابر گونه دلتا ایمنی ایجاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید