پرونده اخراج نظامیان آمریکایی از عراق مجددا مطرح می گردد

به گزارش مجله شرقیا، نماینده ائتلاف الفتح در مجلس عراق از فعال سازی مجدد پرونده اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور طی هفته های آینده اطلاع داد.

پرونده اخراج نظامیان آمریکایی از عراق مجددا مطرح می گردد

به نقل از العهد نیوز، مختار الموسوی نماینده ائتلاف فتح در مجلس عراق اعلام نمود که پرونده اخراج نظامیان خارجی از عراق بعد از به قدرت رسیدن جو بایدن و سرانجام یافتن دوره دونالد ترامپ در آمریکا، مجدداً مطرح می گردد.

الموسوی ادامه داد: تصمیم مجلس عراق در مورد اخراج نیروهای خارجی و در رأس آنها نظامیان آمریکایی از عراق هرگز فراموش نشده است و همه این موضوع را در مجلس دنبال می نمایند.

این نماینده مجلس عراق اعلام کرد آنچه که در عراق درباره پرونده اخراج نظامیان آمریکایی شاهد هستیم به معنای سکوت یا پذیرش ادامه حضور این نیروها نیست، بلکه به دلیل تغییراتی است که در دولت آمریکا رخ داده است.

الموسوی چند روز قبل نیز اعلام نموده بود: موضوع حضور نظامیان آمریکا از سوی کمیته روابط خارجی مجلس عراق مورد بحث قرار خواهد گرفت تا علل عدم خروج این نظامیان از عراق با وجود مصوبه مجلس مبنی بر ملزم کردن دولت در بیرون راندن آنها، معین گردد.

پیشتر نیز، نمایندگان مجلس عراق ضمن تاکید بر لزوم اجرای مصوبه مجلس این کشور درباره خروج تروریست های آمریکایی، ادامه حضور آنها در عراق را به مثابه نقض حاکمیت این کشور دانسته اند. ، مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1395

به "پرونده اخراج نظامیان آمریکایی از عراق مجددا مطرح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده اخراج نظامیان آمریکایی از عراق مجددا مطرح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید