چهارشنبه سوری در خانه بمانید ، با هرگونه آتش سوزی برخورد می گردد

به گزارش مجله شرقیا، یگان حفاظت محیط زیست با هرگونه آتش سوزی که منجر به آلودگی هوا گردد برخورد خواهد نمود.

چهارشنبه سوری در خانه بمانید ، با هرگونه آتش سوزی برخورد می گردد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، فرمانده یگان حفاطت محیط زیست از مردم خواست با توجه به شیوع کروناویروس چهارشنبه سوری را در خانه بمانند زیرا علاوه بر خسارات زیست محیطی برگزاری این مراسم و تجمع می تواند سبب گسترش این بیماری گردد.

سرهنگ جمشید محبت خانی تاکید نمود: سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا افراد نباید به دنبال برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه هر ساله طی مراسم چهارشنبه سوری خسارت هایی به مناطق محیط زیستی وارد می گردد، توضیح داد: علاوه بر حریق، آلودگی هوا و آلودگی صوتی نیز از جمله مسائل دیگر زیست محیطی این روز است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه استفاده از مواد محترقه و روشن کردن آتش می تواند آثار منفی بر سلامت سالمندان، بچه ها و بیماران داشته باشد، گفت: روشن کردن آتش یا مواد محترقه در مناطق حفاظت شده محیط زیستی ممنوع است.

وی در سرانجام تاکید نمود: در حال حاضر توصیه به مردم این است که طی نوروز و روزهای سرانجامی سال در خانه بمانند و از تجمع، طبیعت گردی و دید و بازدید خودداری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 785

به "چهارشنبه سوری در خانه بمانید ، با هرگونه آتش سوزی برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارشنبه سوری در خانه بمانید ، با هرگونه آتش سوزی برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید