گشت زنی مشترک نظامیان روسیه و ترکیه در استان حسکه سوریه

به گزارش مجله شرقیا، سخنگوی نیروهای پلیس نظامی روسیه در سوریه از انجام مأموریت گشت زنی مشترک نظامیان روسیه و ترکیه در منطقه ای 10 کیلومتری از استان حسکه اطلاع داد که با استقبال مردم محلی روبرو شد.

گشت زنی مشترک نظامیان روسیه و ترکیه در استان حسکه سوریه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، آندری ایوانف ، سخنگوی نیروهای پلیس نظامی روسیه در سوریه به خبرنگاران اعلام نمود که نظامیان روسیه و ترکیه گشت زنی مشترک دیگری را در دورافتاده ترین استان سوریه ، یعنی استان حسکه انجام دادند.

این مقام نظامی روس شرح داد: ما به همراه نیروهای مسلح ترکیه گشت زنی دیگری را انجام دادیم. پلیس نظامی روسیه و نیروهای مسلح ترکیه به منظور جلوگیری از تشدید درگیری ها در منطقه ای 10 کیلومتری گشت زنی کردند تا به شناسایی گروه های مسلح غیرقانونی مستقر در این منطقه پرداخته و صلح و آرامش را در استان حسکه برقرار نمایند.

به گفته وی، مردم محلی ساکن منطقه از نیروهای گشت استقبال نموده،در هنگان عبور به آنها دست تکان می داده و برخورد بسیار مثبتی داشتند و این مسئله در کل جهت گشت آشکار بود.

پاول آندرییف خلبان بالگرد بعد از انجام ماموریت گشت خود در منطقه گفت:وظیفه اصلی ما پوشش هوایی و شناسایی محل استقرار گروه های مسلح غیرقانونی است که می توانند جهت حرکت کاروان ما را دنبال نموده و برای آنها مشکل ایجاد نمایند. این کار به خوبی و بدون هیچ مسئله ای انجام شد.

ماموریت گشت زنی مشترک چهار ساعته در استان حسکه سوریه در چارچوب توافقات انجام شده بین ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان، روسای جمهور روسیه و ترکیه در اکتبر سال 2019 در سوچی درباره اقدامات مشترک برای حل و فصل اوضاع در شمال شرقی سوریه صورت گرفت.

گشت زنی مشترک نظامیان روسیه و ترکیه در منطقه ادامه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 903

به "گشت زنی مشترک نظامیان روسیه و ترکیه در استان حسکه سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت زنی مشترک نظامیان روسیه و ترکیه در استان حسکه سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید