1052 پروژه مسکن مهر در خراسان شمالی آماده بهره برداری

به گزارش مجله شرقیا، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از بهره برداری از یک هزار و 52 پروژه مسکن مهر در آینده نزدیک در این استان اطلاع داد.

1052 پروژه مسکن مهر در خراسان شمالی آماده بهره برداری

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علی فخرانی با اشاره به این که تعداد واحدهای مسکن مهر در این استان 29 هزار واحد است، گفت: از این تعداد تا به امروز 26 هزار واحد تحویل داده شده است. علاوه بر آن سه هزار پروژه مسکن نیمه تمام در این استان وجود دارد که مشغول ساخت هستند و قسمت اعظم آنها تا انتها سال به بهره برداری خواهند رسید.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: قرار بر این است تا یک هزار و 52 پروژه تکمیل شده مذکور در طرح سراسری افتتاح مسکن های مهر توسط هیات دولت به بهره برداری برسد.

علاوه بر آن طی این برنامه کنگ زنی 256 واحد مسکونی در طرح اقدام ملی در این استان انجام خواهد شد. طهمچنین طی اجرای این طرح 8.5 هکتار زمین نیز در قالب طرح اقدام ملی به متقاضی واگذار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1047

به "1052 پروژه مسکن مهر در خراسان شمالی آماده بهره برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1052 پروژه مسکن مهر در خراسان شمالی آماده بهره برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید