400 تن شن و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی استان تهران انجام شد

به گزارش مجله شرقیا، معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران گفت: در پی بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان و یخ زدن سطح جاده ها 400 تن شن و نمک پاشی در جاده های استان انجام شده است.

400 تن شن و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی استان تهران انجام شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، عادل مصدقی اظهار کرد: بارش برف طی 24 ساعت گذشته در استان تهران و محورهای مواصلاتی آغازشده و همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در شهرستان شمیرانات نیز در 24 ساعت گذشته مه گرفتگی همراه با بارش باران را شاهد هستیم و طی این مدت تیم های راهداری در تمامی جاده های استان تهران مستقر هستند.

معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران بیان داشت: در شهرستان فیروزکوه نیز در 24 ساعت گذشته 10 ساعت بارش برف را داشته ایم.

مصدقی گفت: از شب گذشته تا به امروز بیش از 400 تن شن و نمک در سطح جاده ها پاشیده شده تا ضمن جلوگیری از یخ زدن مسیرها زمینه تردد خودروها فراهم گردد.

وی عنوان داشت: با توجه به این که از فردا 21 فروردین ماه وقوع رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و رخداد تگرگ در ارتفاعات برف را شاهد خواهیم بود از رانندگان می خواهیم با داشتن تجهیزات کامل ایمنی و گرمایی در جاده ها حضور پیدا نمایند و برای کسب اطلاعات و شرایط راه ها با سامانه اطلاع رسانی 141 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 935

به "400 تن شن و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی استان تهران انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 تن شن و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی استان تهران انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید