استقلال به هماهنگی لازم رسیده، فرصت برای قهرمانی از دست نرفته است

به گزارش مجله شرقیا، محمد نوری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: آبی پوشان در هفته های گذشته بازی های نسبتا خوبی انجام داده و با نتایج خوبی که گرفتند کارشان را تکمیل کردند. برای همین انتظار می رود سپیدرود هم در رشت مغلوب استقلال گردد.

استقلال به هماهنگی لازم رسیده، فرصت برای قهرمانی از دست نرفته است

پیشکسوت آبی ها بیان داشت: به نظر می رسد شفر ترکیب دلخواهش را پیدا نموده و در دو سه هفته اخیر هم کمترین تغییرات را در این تیم شاهد بودیم. یکی از عوامل موفقیت تیم در این هفته ها همین ثبات در ترکیب است.

نوری توضیح داد: نباید به صندلی سپیدرود در جدول نگاه کرد و این تیم را دست کم گرفت. آنها در هفته های گذشته بازیهای خوبی انجام داده و نتایج جالبی هم گرفته اند. بازی با این تیم چندان ساده نیست اما در عین حال انتظار می رود که استقلال با دست پر از رشت به تهران بازگردد.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: البته این را هم در نظر داشته باشیم که بسیاری از بازیکنان استقلال هم به تازگی با جو و شرایط این تیم آشنا شده و از توضیح وظایف شان درک خوبی پیدا نموده اند و این هم یکی از عواملی است که به ارتقای سطح کیفی کار شاگردان شفر یاری نموده است.

وی در خصوص شانس قهرمانی آبی پوشان برای این فصل گفت: فاصله امتیازات خیلی نگران کننده نیست و شک نکنید در نیم فصل دوم رقابت بسیار داغی برای قهرمانی در خواهد گرفت و تیم استقلال هم در این رقابت داغ حضوری فعال دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 113

به "استقلال به هماهنگی لازم رسیده، فرصت برای قهرمانی از دست نرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به هماهنگی لازم رسیده، فرصت برای قهرمانی از دست نرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید