رالی داکار، لوب، فاتح مرحله دوم؛ ایوکو در تعقیب کاماز

به گزارش مجله شرقیا، مرحله دوم رالی اتومبیلرانی داکار با برتری تیم PH در بخش اتومبیل و رانندگان روسی تیم کاماز در بخش کامیون به انتها رسید.

رالی داکار، لوب، فاتح مرحله دوم؛ ایوکو در تعقیب کاماز

به گزارش خبرنگاران، مرحله نخست چهل و یکمین دوره مسابقات اتومبیلرانی رالی در مسیر342 کیلومتری بین شهرهای پیسکو و سان خوان در کشور پرو برگزار گردید.

در بخش موتور، ماتیاس واکنر (اتریش) از تیم ردبول-کی تی ام با زمان 3 ساعت، 23 دقیقه و 57 ثانیه زودتر از سایرین به خط انتها رسید.

در بخش کواد (چهارچرخ)، نیکولاس کاویگلیاسو، راننده آرژانتینی تیم درگ آن رالی با زمان 4 ساعت و 22 دقیقه و 10 ثانیه به مقام نخست رسید.

در بخش اتومبیل، سباستین لوب از فرانسه و دستیارش دانیل النا از لهستان از تیم پی اچ اسپورت با زمان 3 ساعت، 26 دقیقه و 53 ثانیه به عنوان نفرات نخست از انتها عبور کردند.

لوب با 8 عنوان قهرمانی در مسابقات رالی قهرمانی دنیا با خودرو پژو 3008 خود به دنبال فتح رالی داکار است.

در بخش SXS، فرانسیسکو لوپس کونترادو و آلوارو لئون هر دو از شیلی و از تیم سوت ریسینگ با زمان 4 ساعت، 9 دقیقه و 47 ثانیه زودتر از سایرین به خط انتها رسیدند.

در بخش کامیون، ادوراد نیکولایف، اوگنی یاکوفلف و ولادیمیر ریباکوف از تیم کاماز روسیه با زمان 3 ساعت، 47 دقیقه و 51 ثانیه به خط انتها رسیدند. رانندگان تیم ایوکو در تعقیب کاماز هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 133

به "رالی داکار، لوب، فاتح مرحله دوم؛ ایوکو در تعقیب کاماز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی داکار، لوب، فاتح مرحله دوم؛ ایوکو در تعقیب کاماز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید