وزرای پیشنهادی دولت باید شب و روز خود را برای مردم صرف نمایند

به گزارش مجله شرقیا، احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اصناف و بازار در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به تغییر و تحولات در دولت و معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس، گفت: ما امروز در وضعیت غیر نرمالی به سر می بریم؛ در این وضعیت، اگر مجلس و دولت هر چه بیشتر با هم هماهنگ باشند، بهتر خواهد بود.

وزرای پیشنهادی دولت باید شب و روز خود را برای مردم صرف نمایند

وی افزود: مجلس و دولت باید به این مساله توجه نمایند که چنانچه فردی از وزارتخانه ای رفت، نباید دوباره همان سیاست های فرد قبلی اعمال گردد. وزیر جدید باید با طرح و ایده نو به میدان بیاید و بتواند راه حل مناسبی برای حل معضلات داشته باشد.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه به دلیل ناهماهنگی، ندانم کاری و نبود تخصص، در وضعیتی نابسامانی قرار داریم، توضیح داد: مردم در سال های ابتدایی انقلاب، دولت را به دلیل سلامت نفس، قبول داشتند اما در طول چهل سال گذشته، به دلیل عملکرد بد مسئولین و ایجاد فاصله میان دولت و ملت، نارضایی از دولت افزایش یافته است.

وی افزود: فردی که می خواهد وزیر گردد، باید انقلابی باشد؛ انقلابی بودن هم به معنی بگیر و ببند نیست بلکه به این معنی است که شب و روزش را برای رضایت مردم صرف کند.

کریمی اصفهانی گفت: وزرای پیشنهادی آقای رئیس جمهور باید در عین کاردانی، بتوانند قوانین موجود را به خوبی اجرا نمایند. همچنین این وزرا باید فاصله اندکی با مردم داشته باشند.

وی افزود: معضل بیکاری، با شعاردادن و تزریق پول حل نمی گردد؛ فراوری باید رونق پیدا کند تا در پی آن، بیکاری حل گردد. اگر به این مسائل به طور ریشه ای پرداخته نگردد، مسائل حل نخواهد شد.

دبیر کل جامعه اصناف و بازار با اشاره به معرفی احتمالی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی کار گفت: اگر احساس می گردد فردی در وزارتخانه ای توفیق نداشته، چطور می تواند در جای دیگر توفیق داشته باشد؟ برای هر وزارتخانه، باید به سراغ نیروهای تازه نفس رفت.

کریمی اصفهانی گفت: غرب و آمریکا همه روش ها را علیه ما به کار بستند اما نتیجه ای نگرفتند؛ تنها گزینه ای که غرب با آن تا حدودی پاسخ گرفته و متاسفانه مسئولین ما نیز همراه آن سیاست ها پیش می روند، ایجاد نارضایی در میان مردم است.

وی گفت: ما باید به دولت یاری کنیم. توفیق دولت، در نهایت توفیق نظام است. هر فردی که از ولایت تبعیت دارد، باید به دولت یاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 67

به "وزرای پیشنهادی دولت باید شب و روز خود را برای مردم صرف نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای پیشنهادی دولت باید شب و روز خود را برای مردم صرف نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید