آشنایی با هتل فیشرمن هاربر پوکت

به گزارش مجله شرقیا، هتل فیشرمن هاربر پوکت از هتل های پنج ستاره جزیره پوکت است، این هتل در موقعیت بسیار مناسبی در اطراف ساحل پاتونگ واقع شده است و با توجه به این موقعیت است که توجه بسیاری از توریست ها را به خود جلب نموده است. اگر در سفر به پوکت هتل فیشرمن هاربر پوکت را انتخاب کردید در قلب جزیره شگفت انگیز پوکت، حتما از زیبایی های آن لذت خواهید برد. آرامش حاکم بر این منطقه، غذاهای متنوع و لذیذ و چشم اندازه های زیبا به همراه نسیم دل انگیز، سفری رویایی را برای شما در پوکت رقم خواهد زد.

آشنایی با هتل فیشرمن هاربر پوکت

بزرگ ترین جزیره در تایلند پوکت است که درختان سبز، مناظر کوهستانی، دریای آرام و سواحل آن افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. به همان اندازه که پوکت جاذبه های دیدنی دارد باید امکانات اقامتی را برای مسافرانش که از این جاذبه ها دیدن می نمایند، داشته باشد. از این رو هتل های بسیاری در پوکت خواهید دید که یکی از بهترین آن ها هتل فیشرمن هاربر پوکت می باشد که برای مسافران پوکت که به دنبال هتلی ارزان و با امکانات کامل هستند بسیار مناسب است. در هتل فیشرمن هاربر پوکت فعالیت های شاد، آرامش بی نظیر، تراس های اختصاصی با مناظری از دریا، غذاهای خوش طعم و نسیم دل نواز دریا را تجربه خواهید کرد که فراموش نشدنی هستند.

هتل فیشرمن هاربر پوکت

هتل فیشرمن هاربر پوکت Fishermens Harbour در نزدیکی ساحل پاتونگ پوکت و در یک منطقه تفریحی به نام سیریراج Siriraj قرار گرفته است و تنها چند دقیقه پیاده از آن فاصله دارد. مرکز خرید Jungceylon در 2 کیلومتری این هتل واقع شده است. فرودگاه بین المللی پوکت نیز 50 دقیقه و محله بنکلادشها 1.5 کیلومتر با هتل فیشرمن هاربر پوکت فاصله دارد. زمان ساخت هتل فیشرمن هاربر پوکت مربوط به سال های اخیر است و افتتاح آن در جولای 2015 بوده است.

هتل فیشرمن هاربر پوکت که از نامش معین است در منطقه ای ساخته شده است که ماهیگیران پاتونگ در آنجا بوده اند و نام خود را از این بابت گرفته است. طبیعت این هتل به جسم و روح شما شادی می بخشد. امکانات و خدمات هتل فیشرمن هاربر پوکت به قدری زیاد است که می توانید لحظاتی سرشار از آرامش را سپری کنید. از مزایای هتل فیشرمن هاربر پوکت دسترسی راحت آن به جاذبه های درون پوکت است که موجب شده محل اقامتی مناسبی برای مسافرانی باشد که می خواهند از جاذبه های پوکت دیدن نمایند.

امکانات هتل فیشرمن هاربر پوکت

هتل فیشرمن هاربر پوکت برای مسافرانش امکانات زیادی را در نظر گرفته است تا در طول مدت اقامتشان به آن ها خوش بگذرد و خاطرات خوشی برای خود بسازند. پارکینگ، اسنک بار، گیم نت، پینگ پنگ، صرافی، سالن کنفرانس، Wifi رایگان، سالن بازی، انبارداری چمدان ها، میزگردشگری، محل نگه داری بچه ها، خشکشویی، روزنامه، کلاس یوگا، زمین تنیس، سونا، مرکز اسپا، حمام اختصاصی، لوازم آرایشی رایگان، سرویس ویژه افراد معلول، رستوران و بار، بوفه و صبحانه، پرستار و خدمات کودک، ترانسفر فرودگاهی، اتاق مخصوص سیگار، لاندری، دارت، دوچرخه سواری، کافی شاپ و فروشگاه از جمله این امکانات هستند.

مسافرانی که در هتل فیشرمن هاربر جزیره پوکت اقامت می نمایند می توانند در استخر روباز آن شنا نمایند و از آن لذت ببرند و از خدمات اسپای هتل که آرامش دهنده است نیز بهره مند شوند. خدمات اینترنت آن به صورت کافی نت، اینترنت بی سیم رایگان، اینترنت بیسیم در اتاق ها با شارژ جداگانه، اینترنت بی سیم رایگان و شارژ جداگانه در لابی، اینترنت کابلی رایگان در اتاق ها می باشد.

اتاق های هتل فیشرمن هاربر پوکت

سوئیت ها و اتاق های هتل فیشرمن هاربرپوکت علاوه بر دلباز بودن امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال، قهوه ساز، سشوار، اتو، حمام با وان یا دوش، تراس و سیستم تهویه دارد. تعداد اتاق های این هتل 390 اتاق است. گاو صندوق و بطری آب رایگان در اتاق ها قرار داده شده است. تلویزیون اتاق ها 42 اینچ است و شبکه های تلویزیونی را پخش می نماید. در سرویس بهداشتی اتاق حوله، دمپایی، دوش بارانی و مواد شوینده قرار داده شده است. اینترنت بی سیم در اتاق ها وجود دارد تا مسافران بتوانند به وب سایت ها دسترسی داشته باشند.

میز و تلفن برای فعالیت های تجاری در اتاق ها قرارداده شده است و نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می شود. انواع اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، رو به ساحل، خانوداگی، توئین اگزکیوتیو، مخصوص معلولین و استاندارد در هتل فیشرمن هاربر پوکت وجود دارد. دو نوع سوئیت در هتل وجود دارد که دو نفره و خانوادگی هستند. در نوع خانوادگی اقامت به تعداد سه فرد بزرگسال و دو کودک است. در اتاق های خانوادگی دو لوکس اقامت به تعداد سه فرد بزرگسال و یک کودک است. در اتاق های دو نفره اجرایی و دو لوکس اقامت به تعداد دو فرد بزرگسال و یک کودک می باشد و یا سه فرد بزرگسال و یک کودک می توانند از اتاق استفاده نمایند.

رستوران های هتل فیشرمن هاربر پوکت

تعداد زیادی رستوران و بار در هتل فیشرمن هاربر پوکت وجود دارد از جمله The Harbour Restaurant، Kaigan Teppanyaki، Jazirah Halal و Brix Bar. انواع غذاهای تایلندی، مدیترانه ای، دریایی، بین المللی و همین طور انواع سالاد و نوشیدنی را می توانید در این رستوران ها و بار سفارش دهید. محیط گرم و صمیمی همراه با دکوراسیون زیبا در این رستوران بارها حس شادابی و نشاط به شما خواهد داد. البته در اطراف هتل فیشرمن هاربر پوکت نیز رستوران ها، کافه ها و مراکز خرید وجود دارند. برای مشاهده نمونه وعده های غذایی در این رستوران می توانید به سایت هتل مراجعه کنید. در رستوران ژاپنی هتل فیشرمن هاربر پوکت، غذاهای دریایی به صورت مستقیم با شعله های آتش سرو می شوند که بسیار فوق العاده هستند.

امکانات ورزشی هتل فیشرمن هاربر پوکت

امکانات تفریحی و ورزشی هتل فیشرمن هاربر پوکت، آن را به مکانی خاص تبدیل نموده است. استخر روباز و آبگرم درمانی در این هتل وجود دارد. باشگاه بچه ها و باشگاه تناسب اندام نیز آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. سالن اسپای هتل مدیتیشن، سالن ماساژ و محلی برای استفاده از درمان های گیاهی تایلندی دارد.

شرایط و قوانین هتل فیشرمن هاربر پوکت

هتل فیشرمن هاربر پوکت قوانین و مقرراتی دارد که به توضیح ذیل است:

ساعت پذیرش مسافران در هتل همانند سایر هتل ها ساعت 14 می باشد و ساعت تسویه حساب و ترک هتل تا ساعت 12 است. قبل از ساعت 14 از پذیرش مسافر خودداری می شود و بعد از ساعت 12 از مسافر شارژ اضافه دریافت می شود. برای بچه ها کمتر از دو سال می توانید درخواست گهواره بدهید که رایگان است. ورود حیوانات خانگی به هتل فیشرمن هاربر پوکت ممنوع است. درخواست تخت اضافه نیز با هزینه خواهد بود.

فاصله هتل فیشرمن هاربر پوکت با مراکز اصلی

  • فاصله هتل فیشرمن هاربر پوکت تا سیمون شو 300 متر
  • فاصله هتل فیشرمن هاربر پوکت تا مجتمع بنانا پوکت 1300 متر
  • فاصله هتل فیشرمن هاربر پوکت تا مرکز خرید جانگ سیلون پوکت 1300 متر
  • فاصله هتل فیشرمن هاربر پوکت تا خیابان بنکلارود پوکت 1500 متر
  • فاصله هتل فیشرمن هاربر پوکت تا مجتمع پارادایز پوکت 1800 متر
  • فاصله هتل فیشرمن هاربر پوکت تا معبد چالونگ پوکت 6200 متر
  • فاصله هتل فیشرمن هاربر پوکت تا پوکت فانتاسی 8400 متر
  • فاصله هتل فیشرمن هاربر پوکت تا فرودگاه 26 کیلومتر

راهنمای خرید تورهای تفریحی در هتل فیشرمن هاربر پوکت

برای رفتن به تورهای گشت و گذار در داخل جزیره، پرسنل هتل فیشرمن هاربر پوکت شما را هدایت خواهند کرد. ارائه بلیط دیدنی های پوکت از ویژگی های هتل فیشرمن هاربر پوکت است که موجب رضایت مسافران آن شده است. در صورتی که مسافران درخواست داشته باشند شاتل مخصوص آن ها را به فرودگاه می برد. پارکینگ هتل فیشرمن هاربر پوکت رایگان است و احتیاج به رزرو قبلی ندارد. برای سیگار کشیدن بخش هایی را در هتل فیشرمن هاربر پوکت در نظرگرفته اند. هتل فیشرمن هاربر پوکت تشکیل شده است از 4 ساختمان 7 طبقه، که همگی امکانات کاملی دارند.

اطلاعات هتل فیشرمن هاربر پوکت

آدرس هتل فیشرمن هاربر پوکت: شماره 21/2، جاده سیری راج، ساحل پاتونگ، پاتونگ، کاتو، پوکت، تایلند

آدرس لاتین هتل فیشرمن هاربر پوکت:

2/21 Siriraj Road, Patong, Kathu Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand

وب سایت هتل فیشرمن هاربر پوکت: www.fishermensharbour.com

ایمیل هتل فیشرمن هاربر پوکت: [email protected]

نوع پرداخت هتل فیشرمن هاربر پوکت: پرداخت نقدی یا پرداخت با کارت اعتباری

کدپستی هتل فیشرمن هاربر پوکت: 83150

فکس هتل فیشرمن هاربر پوکت: 006676358175

سیستم موقعیت یابی جهانی هتل فیشرمن هاربر پوکت: 98.2917517.880937

کارت های اعتباری هتل فیشرمن هاربر پوکت: visa -MasterCard

نظافت هتل فیشرمن هاربر پوکت: روزانه

درجه هتل فیشرمن هاربر پوکت: 5 ساتاره با سطح دسترسی UALL

موقعیت هتل فیشرمن پوکت: کنار دریا در پوکت

پرسنل هتل فیشرمن هاربر پوکت به زبان های چینی، انگلیسی و تایلندی صحبت می نمایند.

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 191

به "آشنایی با هتل فیشرمن هاربر پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل فیشرمن هاربر پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید