شروع پروازهای جون ایرلاین به ایران

به گزارش مجله شرقیا، شروع پروازهای جون ایرلاین

هواپیمایی جون فرانسه از 13 فروردین پروازهای خود از فرودگاه شارل دوگل پاریس به فرودگاه امام تهران را شروع می نماید. جون ایرلاین که زیرمجموعه ایرفرانس است قشر جوان را هدف قرار داده و تفاوت های عمده ای با ایرلاین های متداول دارد. این تفاوت ها در لباس فرم خدمه هواپیما نیز به چشم می خورد؛ خدمه پروازی جون ایر از لباس های راحت و اسپرت استفاده می نمایند. جون ایر با ارائه پروازهای مقرون به صرفه در مسیرهای پروازی اش می خواهد با ایرلاین های مقرون به صرفه قیمت رقابت کند. هواپیمایی جون از دسامبر 2017 مسیرهای کوتاه و میانه درون اروپا را شروع نموده است و اکنون قرار است جایگزین پروازهای ایرفرانس به ایران گردد.

شروع پروازهای جون ایرلاین به ایران

این ایرلاین در حال حاضر تنها به 9 مقصد پرواز دارد و از آوریل تا ژوئن نیز 5 شهر دیگر به مقاصد جون ایرلاین اضافه می گردد. شهرهایی از جمله استانبول، اسلو، لیسبون، برلین و … در میان مقاصد پروازی این ایرلاین هستند و شهرهای فورتالزا، بمبئی، تهران، ماهه و کیپ توان نیز در سه ماه آینده اضافه می شوند.

جون ایر در حال حاضر 12 هواپیمای ایرباس A320، A321 و A340 دارد و 3 هواپیمای ایرباس A340 دیگر نیز سفارش داده است. این شرکت بعلاوه برنامه هایی برای ارتقاء هواپیماهای خود و خرید هواپیمای A350-900 نیز در سر دارد.

جایگزینی جون ایر با ایرفرانس در تهران

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2181

به "شروع پروازهای جون ایرلاین به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پروازهای جون ایرلاین به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید