ارتباط ویدئو کنفرانسی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با استان های مختلف برگزار شد

به گزارش مجله شرقیا، دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به صورت ویدئو کنفرانس با استان های مختلف کشور ارتباط برقرار کرد و در جریان نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این استان ها قرار گرفت.

ارتباط ویدئو کنفرانسی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با استان های مختلف برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این نشست ویدئو کنفرانسی که امروز جمعه 9 فروردین 98، در محل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و با حضور نمایندگان دستگاه های عضو برگزار گشت، مسئولان استان های مختلف گزارش های خود را درباره نحوه ارائه خدمات به گردشگران نوروزی به ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اعلام کردند.

فریدون محمدی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این ارتباط ویدئویی از مدیران کل و معاونان گردشگری استان ها خواست تا کیفیت ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی را مد نظر قرار دهند.

ارتباط ویدئو کنفرانسی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با مدیران کل و معاونان گردگشری استان های، سمنان، قزوین، اصفهان، ایلام، هرمزگان، کردستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، اردبیل و خوزستان برگزار گشت.

در این ارتباط ویدئو کنفرانسی برخی از نمایندگان دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر در استان ها نیز که در استان ها حضور داشتند گزارش های خود را به ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ارائه دادند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 286

به "ارتباط ویدئو کنفرانسی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با استان های مختلف برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط ویدئو کنفرانسی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با استان های مختلف برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید