برگزاری اولین دوره آموزشی اکوتوریسم در آذربایجان غربی

به گزارش مجله شرقیا، ثبت نام تابستانه دوره آموزشی راهنمایان طبیعت گردی (اکوتوریسم) و چند رشته صنایع دستی در آذربایجان غربی آغاز شد.

برگزاری اولین دوره آموزشی اکوتوریسم در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، با کسب مجوزهای لازم، تابستان سال جاری قرار است دو دوره آموزشی در حوزه صنایع دستی و گردشگری توسط جهاد دانشگاهی بعنوان مجری دوره های آموزشی این اداره کل، برگزار گردد که ثبت نام برای شرکت در این دوره ها آغاز شده است.

با توجه به تنوع و گستردگی جاذبه ها و چشم اندازهای طبیعی استان آذربایجان غربی، این اداره کل با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی در پی گسترش و رونق بخشیدن به این شاخه از گردشگری بوده است که به همین منظور، برای اولین بار دوره آموزشی راهنمایان طبیعت گردی (اکوتوریسم) برگزار می گردد.

طبق سرفصل های تعریف شده، در دوره آموزشی اکوتوریسم مباحث و موضوعات تخصصی از قبیل: آشنایی با تنوع گیاهی، گونه های جانوری و زمین شناسی توسط اساتید دانشگاهی برای راهنمایان طبیعت گردی، مطرح خواهد شد.

از سویی دیگر، به منظور رونق صنایع دستی و اشتغال، یک دوره آموزشی صنایع دستی در رشته های ساخت زیورآلات، سفالگری، گوهرتراشی، معرق چوب و منبت با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام در دوره های آموزشی فوق، می توانند به سایت www.edu-waz.ir و یا به آدرس ارومیه، پنجراه، ساختمان آموزشی جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.

برای افرادی که دوره ها را با موفقیت سپری نمایند، گواهی نامه معتبر از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی صادر می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 304

به "برگزاری اولین دوره آموزشی اکوتوریسم در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین دوره آموزشی اکوتوریسم در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید