جاروی ضدعفونی کننده هواپیماهای خارجی

به گزارش مجله شرقیا، جاروهای ضدعفونی نماینده، تکنولوژی نو هواپیماها

عمان ایر که شرکت هوایی ملی عمان است، به فهرست بلند شرکت های هواپیمایی که از جاروهای ویروس-گارد استفاده می نمایند، پیوست. این جاروها که برای حفاظت در برابر آنفولانزای خوکی، H1N1، H7N9، ایبولا، مرس و زیکا طراحی شده اند، برای تمیز کردن راهرو، دستشویی و دستگیره های درب هواپیماها مورد استفاده قرار می گیرند. میگل سرا، معاون امور عملیات زمینی عمان ایر گفت: ما به حفظ محیطی سالم و ایمن برای مشتریان و کارکنان متعهد هستیم. وی ادامه داد: با ویروس-گارد ما قدم های مستحکم تری در جهت تهدیدات بین المللی سلامت برمی داریم.

جاروی ضدعفونی کننده هواپیماهای خارجی

در ماه فوریه، عمان ایر اعلام نمود که مدیریت این شرکت شرایط ویروس زیکا در آمریکای جنوبی را به دقت زیر نظر دارد و با انتشار مطالبی از سازمان بهداشت جهانی، تسهیلات اعاده بلیت و یا تغییر زمان برای زنان باردار که قصد سفر به آن را منطقه دارند، عرضه می نماید. استفاده عمان ایر از محصولات ویروس-گارد گامی مهم برای شرکت در به حداقل رساندن تهدید زیکا و نیز کاهش دادن شانس انتشار ویروس ها و باکتری ها است. جاروهای ضدعفونی کننده آماده به مصرف ویروس-گارد تأثیر طولانی مدت داشته و برای حذف جرم راهکاری آسان هستند.

این جاروها دارای بنزالکونیوم کلراید (Benzalkonium)، سدیم پریتیون (Sodium Pyrithion) و پلی کندانسه کننده ها Polycondensteas)) و عاری از آلدهیدها (Aldehyde) و فنول ها (Phenol) هستند که دارای ترکیبی آشنا در بیمارستان ها و مراکز درمانی است. تمامی محصولات ویروس-گارد سازگار با اکوسیستم، مورد تأیید ایرباس و بوئینگ بوده و تأثیر ماندگار ضد میکروبی دارد. بنیان گذار ویروس-گارد گفت: تعداد عفونت های ایجادشده به وسیله میکروارگانیسم ها به شدت افزایش یافته است. وی در ادامه توضیح داد: ما با شرکای صنایع هوایی خود در جهت اجرایی کردن اقدامات و پروتکل های کنترل عفونت همکاری می کنیم. هدف ما یاری به پیشروان این صنعت در جهت مقابله سریع با تهدیدات برای تداوم ارائه خدمات ایمن به مشتریانشان است. ضدعفونی کننده های ویروس-گارد هم چنین به صورت اسپری های 500 میلی لیتری، قوطی های 5 لیتری و افشان موجود هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2043

به "جاروی ضدعفونی کننده هواپیماهای خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاروی ضدعفونی کننده هواپیماهای خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید