درخشش عکاس خبرگزاری خبرنگاران در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران/اردبیل عکاس خبرگزاری خبرنگاران منطقه اردبیل پیروز به کسب مقام دوم در بخش عکس ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اردبیل شد.

درخشش عکاس خبرگزاری خبرنگاران در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر

بر اساس اعلام هیات داوران، علی انوار عکاس خبرگزاری خبرنگاران منطقه اردبیل پیروز به کسب مقام دوم در بخش عکس ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اردبیل شد. همچنین در این بخش موسی تقوی نمین از خبرنگاران مقام اول و فائزه ندایی از خبرگزاری ایکنا و مهدی همتی از رسانه سبلان ما مشترکا سوم شدند.

در بخش خبر این جشنواره نعمت محسن زاده از خبرگزاری ایرنا مقام اول، پویان حسنی فرد از خبرگزاری تسنیم مقام دوم و ابراهیم عزیززاده از خبرگزاری ایکنا پیروز به کسب مقام سوم شدند.

در بخش یاداشت مینا میرقاسمی از خبرگزاری ایرنا مقام اول، سید مصطفی جمشیدی مقام دوم و جهانگیر نیکخواه و مسلم نوروززاده مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش مهران عقلمند از خبرگزاری فارس مقام نخست، گیتی طالبی از خبرگزاری ایرنا و ونوس بهنود از روزنامه برای اردبیل مشترکا مقام دوم و زهرا رضازاده از خبرگزاری تسنیم و فاطمه شکرزاده از روزنامه برای اردبیل مشترکا سوم شدند.

هیات داوران در بخش تیتر انتخاب اول نداشته و عنوان دوم به یعقوب شاددل از خبرگزاری ایرنا و مقام سوم به نسرین آذر کیش از خبرگزاری تسنیم تعلق گرفت.

در بخش مصاحبه و گفت وگو سعید دست افشان و حاتم رسولی از نشریه الصالحون مقام اول، مهدی جدی از رسانه سبلان ما دوم و حامد قادری از خبرگزاری فارس سوم شدند.

همچنین در آثار تلویزیونی ، انمیشن ، موشن گرافی نیز اکبر رزمی در بخش گزارش خبری، مهدی خروشی در بخش انمیشن ، مجید علیزاده در بخش گزارش تلویزیونی ، عدالت فرزانه در بخش مستند تلویزیونی ، علی اصغر سرباز در بخش موشن گرافی ، بهنام کمالی در بخش فیلم کوتاه و رسول حاجی زاده در بخش کاریکاتور بعنوان نفرات برگزیده انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

لازم به ذکر است این جشنواره سال جاری به لحاظ شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار و به صورت زنده از شبکه تلوزیونی سبلان پخش شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1513

به "درخشش عکاس خبرگزاری خبرنگاران در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش عکاس خبرگزاری خبرنگاران در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید