درگزنی: سطح مسابقات جام باشگاه های آسیا بالا بود، از عملکرد خودم راضی نیستم

به گزارش مجله شرقیا، دریافت کننده تیم والیبال بانوان بانک سرمایه گفت: سطح فنی رقابت های والیبال قهرمانی بانوان باشگاه های آسیا بسیار بالا بود و تیم ها با قدرت بالایی در این رقابت ها حاضر شدند.

درگزنی: سطح مسابقات جام باشگاه های آسیا بالا بود، از عملکرد خودم راضی نیستم

از سفر با تورهای پاییزی سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

تهمینه درگزنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد رقابت های والیبال قهرمانی بانوان باشگاه های آسیا گفت: برای اولین بار در جام باشگاه های آسیا شرکت نموده بودم. رقابت های سطح بالایی را در این جام شاهد بودیم و تیم های حاضر با آمادگی بالایی دراین رقابت ها حاضر شده بودند.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم سرمایه همه کوشش خود را به کار گرفتند تا در این تورنمنت جزو 4 تیم برتر شوند اما متاسفانه نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم و درجایگاه ششم قرار گرفتیم.

بازیکن تیم امید بانوان ادامه داد: از عملکرد خودم در این رقابت ها راضی نیستم. می توانستم بهتر بازی کنم البته با خستگی زیادی به این مسابقات رسیدم. پیش از آغاز رقابت های جام باشگاه های آسیا در مسابقات امیدهای آسیا حضور داشتم که مسابقات سنگینی بود. پس از اتمام این مسابقات به سرعت به جمع هم تیمی هایم در قزاقستان اضافه شدم.

درگزنی یادآورشد: در جام باشگاه های آسیا نیز بازی های سختی را پشت سرگذاشتیم. البته به اعتقاد من سخت ترین بازی را برابر چین و قزاقستان داشتیم.

وی گفت: در بازی آخر تمام کوششم را به کار گرفتم تا نتیجه خوبی را برابر چین تایپه به دست بیاوریم. اما برخلاف بازی مرحله مقدماتی نتوانستیم پیروز این بازی باشیم. این در حالی است که در مرحله مقدماتی چین تایپه را شکست داده بودیم اما در بازی رده بندی برای پنجم وششمی شکست خوردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 687

به "درگزنی: سطح مسابقات جام باشگاه های آسیا بالا بود، از عملکرد خودم راضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگزنی: سطح مسابقات جام باشگاه های آسیا بالا بود، از عملکرد خودم راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید