رستوران معلق در مشگین شهر راه اندازی می گردد

به گزارش مجله شرقیا، مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در صدد هستیم رستوران معلق را در طولانی ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر راه اندازی کنیم.

رستوران معلق در مشگین شهر راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگاران ازمشگین شهر، حسین عباسی نیا شامگاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران درمشگین شهر گفت: یکی از اولویت های منطقه نمونه گردشگری نور سبلان ایجاد طرح های جدید برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است که در این زمینه در صدد هستیم با برنامه ریزی های اساسی رستوران معلق را در طولانی ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد طرح های جدید برای جذب گردشگران داخلی و خارجی یک اولویت مهم و لازم است، اضافه نمود: انتظار می رود با برنامه ریزی های صورت گرفته تحول عظیمی با فراهم کردن زیرساخت های گردشگری در مشگین شهر به وجود آید و ما به راه اندازی هتل معلق نیز در مشگین شهر برنامه ریزی داریم.

مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان توضیح داد: با راه اندازی پل معلق مشگین شهر و تجهیز این مکان گردشگری به امکانات تفریحی و رفاهی روز به روز بر شمار گردشگران داخلی اضافه نموده می گردد و در شش ماهه سال جاری گردشگرانی از نقاط مختلف جهان و ایران از طولانی ترین پل معلق خاورمیانه بازدید کردند که هدف اصلی ما در این راستا جلب رضایت همه جانبه گردشگران داخلی و خارجی است.

عباسی نیا با بیان اینکه باید زیرساخت های جذب گردشگران خارجی در منطقه فراهم گردد، گفت: هم اکنون زیرساخت های لازم برای جذب گردشگران خارجی در مشگین شهر فراهم نیست چرا که باید آرایش، فضا و امکانات خدماتی و رفاهی و نیز گردشگری سطح شهر مشگین شهر متناسب با احتیاج گردشگران خارجی باشد.

وی اظهار کرد: اختتامیه نخستین جشنواره ملی فطیر مشگین شهر فردا با حضور مسئولان استانی و گردشگران داخلی و خارجی در طولانی ترین پل معلق خاورمیانه برگزار می گردد و در این جشنواره از بزرگترین فطیر جهان که توسط نانوایان ماهر مشگین شهری پخته شده است رونمایی می گردد تا بتوانیم با این امر فطیر مشگین شهر با به ثبت ملی برسانیم.

تعامل با مسئولان سرعین اولویت اساسی است

مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: پیشرفت و توسعه استان اردبیل منوط به توسعه تمام شهرهاست و ما هیچگونه مسئله ای با مسئولان شهرستان سرعین نداریم و آماده همکاری همه جانبه برای جذب گردشگران داخلی و خارجی و فراهم کردن زیرساخت های گردشگری درمنطقه هستیم.

عباسی نیا با بیان اینکه تفاهم نامه ای با هتل ها و آبدرمانی های سرعین و تبریز با مجموعه گردشگری نور سبلان امضا شده است، اضافه نمود: دراین تفاهم نامه منعقد شده است تا با تخصیص اعتبارات لازم به منظور راه اندازی امکانات ملزم گردشگری بتوانیم با همکاری دوجانبه فرایند گردشگران داخلی و خارجی در منطقه را افزایش دهیم.

وی از افزایش 40 درصدی گردشگران در پل معلق مشگین شهر نسبت به سال گذشته اطلاع داد و توضیح داد: ایجاد ورزش هوایی زیپ لاین اولویت اساسی مجموعه گردشگری نور سبلان است تا با این اقدام بتوانیم گردشگران داخلی و خارجی در منطقه را افزایش دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 823

به "رستوران معلق در مشگین شهر راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران معلق در مشگین شهر راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید