سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهریار منصوب شد

به گزارش مجله شرقیا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران در حکمی محسن سعادتی را به سرپرستی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهریار منصوب کرد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهریار منصوب شد

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان مدیرکل این استان، در حکمی با ابلاغ الویت های کاری و اجرایی سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی شهرستان شهریار در شش محور کلی تاکید نموده است: نظارت حداکثری بر اجرای برنامه های شهرستان در زمینه های حفظ و نگهداری، مرمت و بهره برداری از ابنیه و بناهای شهرستان، بسترسازی به منظور توسعه تشکل های غیر دولتی، انجام طرح های مطالعاتی در مورد جاذبه های گردشگری و حمایت از توسعه و ترویج صنایع دستی به ویژه در مناطق روستایی از برنامه های مورد انتظار است.

نادر زینالی، معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی تهران در مراسم ابلاغ حکم مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان شهریار گفت: تخصص گرایی، نوآوری و جوان گرایی از مهم ترین اولویت های انتصاب مدیران میراث فرهنگی در استان تهران است.

زینالی اضافه کرد: انتظار می رود با تعامل و همکاری نزدیک با سایر نهادها از جمله شهرداری شهرستان شهریار در اجرای اهداف ابلاغی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران کوشش حداکثری انجام گردد.

معاون توسعه مدیریت استان تهران با اعلام اینکه فعالیت و اقدامات مدیران میراث فرهنگی در شهرستان های استان تهران به صورت سه ماهه مورد ارزیابی و پایش قرار می گیرد، اضافه کرد: نحوه تکریم و میزان رضایتمندی مراجعین، سرمایه گذاران و هنرمندان در انجام مراحل اداری در ارزیابی مدیران بسیار مورد اهمیت و توجه است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 596

به "سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهریار منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهریار منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید