شلوغ ترین جاده ایران طی شبانه روز گذشته

به گزارش مجله شرقیا، مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران با 116 هزار و 182 تردد، آزادراه کرج -قزوین با 107 هزار و 334 هزار و 859 تردد و آزادراه تهران-کرج با 105 هزار و 305 تردد، ثبت شد.

شلوغ ترین جاده ایران طی شبانه روز گذشته

فارس: ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، گفت: بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* کندوان تا ساعت 17 امروز مسدود است

وی اعلام کرد: طبق اطلاعیه های قبلی محور کندوان حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 از مرزن آباد تا دزدبن از 8 دی تا 12 اسفند از ساعت 08:00 تا 17:00 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح جهت، کماکان مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می گردد.

* انسداد محور کندوان و بارش باران در آزادراه قزوین-رشت

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره شرایط ترافیکی محورهای شمال اظهار کرد: در حال حاضر در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت و محورهای هراز و فیروزکوه ، در جهت رفت و برگشت ترافیک روان است.

محرابی نیا با اشاره به انسداد محور کندوان تا ساعت 17 امروز توضیح داد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس هستیم.

وی با اشاره به بارش باران در بعضی از محورهای استان های گیلان و مازندران، گفت: در حال حاضر در آزادراه قزوین - رشت بارش باران داریم اما در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

* افزایش 2.5 درصدی ترافیک راه ها

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین شرایط عبور خودرو در جاده ها بر اساس آمار ترددشمارها، اعلام کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد اطلاعات 2277 دستگاه ترددشمار برون شهری، نسبت به روز قبل 2.5 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 17.5 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* آزادراه های کرج-تهران و کرج-قزوین پرترددترین جاده های کشور

محرابی نیا گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران با 116 هزار و 182 تردد، آزادراه کرج -قزوین با 107 هزار و 334 هزار و 859 تردد و آزادراه تهران-کرج با 105 هزار و 305 تردد ثبت شد.

* انسداد جاده پونل-خلخال و محور خرم آباد-پلدختر

وی با اشاره به انسداد 11 محور در کشور، گفت: در حال حاضر کماکان جاده شهداد-نهبندان، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور سروآباد-پاوه، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و محور خرم آباد-پلدختر به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: همچنین محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان، محور گنج نامه-تویسرکان، محور وازک-بلده در مازندران و جاده پونل - خلخال نیز به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1437

به "شلوغ ترین جاده ایران طی شبانه روز گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلوغ ترین جاده ایران طی شبانه روز گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید