طلسم 960روزه شهریار مغانلو مقابل پرسپولیس

به گزارش مجله شرقیا، بعد از هت تریک در مرحله قبلی جام حذفی برابر سایپا و نمایش تهاجمی و گلزنی طی ملاقات های اخیر سپاهان، شهریار مغانلو مهاجمی خطرناک مقابل پرسپولیس محسوب می شد.

طلسم 960روزه شهریار مغانلو مقابل پرسپولیس

سپاهانی ها امید زیادی داشتند با توجه به انجام ملاقات مرحله یک هشتم مقابل پرسپولیس در اصفهان و بعلاوه شرایط و روند خوبی که شاگردان مورایس دنبال می نمایند، بتوانند از این مرحله نیز پیروز عبور نمایند، اما در نهایت با چهار گل برابر پرسپولیس در خانه شکست خوردند تا یکی از مدعیان بزرگ جام حذفی از این رقابت ها کنار برود.

اما نکته جالب توجه در مورد شهریار مغانلو است که در مقطعی نیز در جمع پرسپولیسی ها حضور داشت و توانسته بود نمایش پیروزی در ترکیب تیم یحیی گل محمدی به جا بگذارد. مغانلو که تحت قرارداد سانتاکلارا پرتغال قرار داشت، به عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس پیوسته بود، در ادامه با توجه به درخواست مبلغ بالای رضایتنامه از سوی باشگاه پرتغالی نتوانست به کار خود در ترکیب این ادامه دهد و سپاهانی ها پیروز شدند با پرداخت این مبلغ او را به اصفهان بکشانند.

شهریار مغانلو، اما طی ملاقات های اخیری که برابر پرسپولیس داشته، علی رغم انگیزه و تلاشی که از خود به جا گذاشته، نتوانسته دروازه سرخپوشان را باز کند و از این حیث با طلسم بزرگی روبرو شده است. مغانلو در دوران فوتبالی خود تنها یک بار توانسته برابر پرسپولیس جشن گل بگیرد که آن هم مربوط به دوران حضورش در پیکان است. ملاقاتی که با رجحان 3-1 پرسپولیس در تاریخ هشتم تیرماه 99 به خاتمه رسید و شهریار تنها گل تیمش را به ثبت رساند.

از آن روز تا به امروز 2 سال و هفت ماه و 25 روز شهریار نتوانسته در قامت گلزن برابر پرسپولیس ظاهر گردد و البته باید مدت زمان حضورش در پرسپولیس را از این مدت کم کرد. شهریار یک و فصل نیم است که در سپاهان حاضر است و در این مدت و در 4 تقابل قبلی در امر گلزنی مقابل پرسپولیس ناکام مانده است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 6 اسفند 1401 بروزرسانی: 6 اسفند 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2221

به "طلسم 960روزه شهریار مغانلو مقابل پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم 960روزه شهریار مغانلو مقابل پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید