مسابقه عکس مسافر نشنال جئوگرافیک سال 2015 سری دوم

به گزارش مجله شرقیا، نشنال جئوگرافیک سالانه مسابقات عکاسی برگزار می نماید که از کل جهان در این مسابقه شرکت می نمایند و آثار زیبایی از شگفتی ها را به نمایش می گذارند.

مسابقه عکس مسافر نشنال جئوگرافیک سال 2015 سری دوم

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

در مسابقه عکاس مسافر که در سال 2015 توسط نشنالجئوگرافیک ( The National Geographic) برگزار گردید تعداد کثیری عکس از سراسر دنیا ارسال شد که فقط تعدادی به عنوان برترین عکس ها انتخاب شدند. این سری ازعکس ها از زاویه بالا گرفته شده اند تا عظمت این زمین پهناور را به خوبی نشان دهند.

باغ گل های لاله، هلند

کانال های آبی همانند سیم پیچ در میان باغ گل های لاله در شهر Voorhout در کشور هلند پیچیده اند.کشور هلندرا همه به باغ های گل لاله اش می شناسند. هلند سرزمین پست و کوچکی در اروپا می باشدکه سال هاست زیباترین و خوش بوترین گل ها را به دنیا صادر می نماید. باغ های گل هلندیکی از جاذبه های زیبای گردشگری برای تماممشتاقان طبیعت در سرتاسر دنیا است. هر کسی که می خواهد از دیدن گل ها و بوییدن آن هالذت ببرد اولین گزینه ای که به ذهنش می رسد سفر کردن به کشور هلند است. این کشور بیش از 3 میلیارد پیاز گل لاله در سالتولید می نماید.

مویرگ های آبی در میان نمک، کالیفرنیا

آب غلیظ و سرشار از مواد معدنی که به خاطر وجود همین موادمعدنی به رنگ آمیزی جالبی رسیده است جلب توجه می نماید. این مکان زیبا در صحرای نمکدر شمال کالیفرنیا واقع شده است.

موج های خروشان، سیدنی

اینجا جایی است که طبق توصیفات مردم عظیم ترین و خطرناک تربنموج های دریایی در آن اتفاق می افتد. دیدن این مناظر فوق العاده را می توانید در مرکز شهر سیدنیتجربه کنید. این عکس از فاصله 300 پایی توسط هلیکوپتر گرفته شده است.

فیل های آفریقایی، بوتسوانا

فیل های آفریقایی در سراسر دشت سیلابی و دلتای اوکاوانگو درشمال بوتسوانا (کشوری است واقع در جنوب آفریقا و شمال آفریقای جنوبی) به صورت گله ایپیدا می شوند. این دلتا خانه اصلی فیل های آفریقایی است و وجود انسان در آنمنطقه محدود است و این امر باعث شده است جمعیت فیل ها رو به افزایش باشد.

مه صبحگاهی، اندونزی

مه صبحگاهی زیبایی که دهکده Cemoro Lawang در اندونزی را فراگرفته است. این دهکده در پای کوه Bromo که یک کوه آتشفشانی فعال می باشدواقع شده است. کوه آتشفشانی و زیبای برومو در جاوای شرقی اندونزی، یکی از مناطق بکر زمیندر دنیا به شمار می رود که سالانه گردشگران بسیاری از آن دیدن می نمایند.

صحرای موهاوی، کالیفرنیا

دریاچه آب شور Koehn در میان صحرای موهاوی واقع شده است و توسط آن احاطه شده است. اینصحرا در کشور کالیفرنیا و در جنوب غربی ایالات متحده آمریکا واقع شده است. در قرن 20در نزدیکی این دریاچه شهری پیدا شد که به علت نبود انسان در آن منطقه شهر ارواحنامیده شد.

خانه اپرای سیدنی، استرالیا

نمای هوایی از مرکز شهر سیدنی در استرالیا و ساختمانی که بهخانه اپرا مشهور است و برای اجرای هنرهای نمایشی از آن استفاده می گردد. این خانهطی زمان 14 سال تکمیل شد و به عنوان تعجب معماری مدرن در دنیا از آن یاد می گردد و یکیاز متمایزترین بناهای قرن بیستم از لحاظ هنر معماری بشمار می رود که در ایالت نیو ساتولز کشور استرالیا واقع شده است. خانه اپرای شهر سیدنی در حال حاضر یکی از مهم ترین اماکنتوریستی در کشور استرالیا به شمار می رود.

روخانه یخ زده آلاسکا، ایالات متحده آمریکا

بستر یخ زده ی رودخانه آلاسکا در منطقه سرد توندار (به ناحیه هاییگفته می گردد که در آنجا میانگین دمای گرم ترین ماه میان صفر و ده درجه بالای صفر می باشدو زمستان آن خیلی طولانی و سرد و تابستان خیلی کوتاه است) که منظره زیبایی پدیدآورده است.

آب های فیروزه ای، دبی

هر وقت سخن از شهر دبی به میان می آید یاد ساختمان هایعظیم آن می افتیم اما این شهر ساحلی در میان مناظر بیابانی گسترده و آب هایفیروزه ای درخشان احاطه شده است که منطقه بی نظیر ساحلی را در خاورمیانه ساختهاست.

ترجمه و گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 896

به "مسابقه عکس مسافر نشنال جئوگرافیک سال 2015 سری دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه عکس مسافر نشنال جئوگرافیک سال 2015 سری دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید