هایجک تازه ؛ پرسپولیس دست روی گزینه استقلال گذاشت

به گزارش مجله شرقیا، باشگاه پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با علیرضا بیرانوند در پی گلر جوان مدنظر استقلال است.

هایجک تازه ؛ پرسپولیس دست روی گزینه استقلال گذاشت

به گزارش خبرنگاران، ظاهرا سال جاری رقابت پرسپولیس و استقلال برای جذب بازیکن جدی تر از همواره است و آنها روی گزینه های یکدیگر به ویژه گلرها نگاه یکسان دارند که حالا پس از بحث جابه جایی علیرضا بیرانوند از تیم قرمز به آبی، حالا گلر مدنظر جواد نکونام نیز در فهرست یحیی گل محمدی قرار گرفته است.

بحث مالی علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و فسخ قرارداد او موجب شد تا استقلال وارد مذاکره با این دروازه بان گردد و حتی جلسات جدی هم برگزار کند و به توافق مالی هم برسد، اما در نهایت سرخ پوشان توانستند این گلر را در جمع خود حفظ نمایند، اما اکنون محمدرضا خالدآبادی که یکی از اهداف جابجایی آبی ها نیز به شمار میرود، مورد توجه جدی قرمزها است.

محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در نخستین سال حضورش در لیگ برتر نمایش درخشانی در ترکیب طرفدار تهران داشت که توانست نگاه ها را به خود جلب کند و حتی به شماره یک تیم امید ایران هم برسد و در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا نیز در ترکیب قرار بگیرد و نقش مهمی در صعود شاگردان رضا عنایتی به فینال داشته باشد.

این عملکرد ویژه خالدآبادی کاری کرد تا جواد نکونام در فهرست اولیه بازیکنان مدنظرش به باشگاه استقلال، نام او را قرار دهد و حتی مذاکرات مدیران این باشگاه با گلر جوان نیز به خوبی پیش رفت ولی به یکباره متوقف شد.

مذاکره مدیران باشگاه استقلال با خالدآبادی و باشگاه طرفدار تهران برای دریافت رضایت نامه مراحل خوبی را طی می کرد، اما تغییر مدیریت آبی ها موجب شد تا روند این انتقال متوقف گردد و حالا باشگاه پرسپولیس در پی استفاده از این فرصت است تا انتقال گلر تیم امید ایران به جمع شاگردان یحیی را نهایی کند.

با توجه به شرایط سنی خالدآبادی که در فهرست بازیکنان زیر 23 سال قرار می گیرد و شرایط خوبی از نظر فنی دارد و مهم تر احتیاج هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، این دروازه بان در آستانه یک انتقال بزرگ واقع شده است که البته سرخ پوشان درخواست خود را امروز برای طرفدار ارسال نموده اند تا این گلر را به خدمت بگیرند.

اما نکته بسیار مهم برای خالدآبادی این است که او در پی حضور در تیمی خواهد بود که بتواند در آنجا بازی کند، نه اینکه یک نیمکت نشین باشد و در این شرایط شانس پرسپولیس با توجه به حضور علیرضا بیرانوند کمتر خواهد بود و البته استقلال هم هنوز گلر جدیدی جذب ننموده است؛ در این بین نیز باشگاه پیکان نیم نگاهی به جذب این گلر جوان از طرفدار دارد ولی قاعدتا نمی تواند مبلغ رضایت نامه او را پرداخت کند و بعید است خالدآبادی به تیم خودروساز برود و انتخاب او بین سرخابی ها خواهد بود؛ مگر اینکه باشگاه دیگری درخواست جدیدی به آنها بدهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2275

به "هایجک تازه ؛ پرسپولیس دست روی گزینه استقلال گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایجک تازه ؛ پرسپولیس دست روی گزینه استقلال گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید