همه چیز اپل واچ سری 6 عالی است جز یک ویژگی به جامانده از عصر دایناسورها

به گزارش مجله شرقیا، اپل روز سه شنبه از سری جدید ساعت های هوشمند خود رونمایی کرد. اپل واچ سری 6 با چند ویژگی جدید معرفی گردید؛ از جمله اندازه گیری سطح اکسیژن خون!

همه چیز اپل واچ سری 6 عالی است جز یک ویژگی به جامانده از عصر دایناسورها

اپل واچ جدید از نظر طراحی و اندازه و ظاهر کاملا مشابه اپل واچ 5 است ولی از پردازنده قدرتمند جدید S6 بهره می برد که عملکردی 20 درصد بهتر از پردازنده اپل واچ 5 دارد.

این پردازنده مبتنی بر پردازنده A13 معروف و قدرتمند موبایل اپل است و در کنار آن سنسورهای جدید برای اندازه گیری اکسیژن خون، ردیابی خواب و تمرین های تناسب اندام استفاده شده است.

روی اپل واچ جدید سیستم عامل watchOS 7 اجرا شده است. اپل سیستم عامل واچ او اس 7 را در اوایل سال جاری معرفی نموده بود. اپل باز هم ساعت هوشمند خود را در دو مدل وای فای و LTE عرضه می نماید.

گجت لوکسی با یک ویژگی یک دهه پیش

در واقع، همه چیز اپل واچ 6 جذاب و هیجان انگیز است جز یک ویژگی قدیمی که انگار اپل هیچ قصدی برای به روزرسانی آن ندارد.

اپل واچ سری 4 و سری 5 با وای فای 802.11n عرضه شدند و انتظار می رفت اپل واچ 6 حداقل با وای فای 5 یا 802.11ac رونمایی گردد که دو نسل از به روزترین استاندارد وای فای جهان عقب است.

ولی اپل واچ سری 6 باز هم با وای فای تک بانده 802.11n معرفی گردید. استانداردی که متعلق به سال 2010 است و دیگر کاملا در جهانی امروز منسوخ شده است. شاید اپل واچ 6 تنها گجت دیجیتالی لوکس و فوق پیشرفته جهان در سال 2020 باشد که هنوز وای فای سری N دارد.

اپل همواره نسبت به ارتباطات وای فای دید به روزی نداشته و چند قدم از دیگر شرکت ها عقب تر است. آیفون های این شرکت آخرین گوشی های پرچم داری هستند که به وای فای جدید و مودم های 4G یا 5G مجهز می شوند.

شاید اپل تصور کند وای فای 5 یا وای فای 6 روی اپل واچ جدید قابلیت جدیدی ارائه ندهد و فایده ای نداشته باشد ولی قطعا این استانداردهای وای فای سرعت بیشتری ارائه می دهند و از مسائل و آسیب پذیری های امنیتی به دور هستند.

ظاهرا چاره ای نیست و باید ساعت هوشمندی به دست ببندیم که یک ویژگی از عصر دایناسورها دارد!

هنگامی که آیفون شما در دسترس یا نزدیکی شما نیست؛ ساعت اپل واچ می تواند به شبکه های سلولی موبایل یا وای فای متصل گردد. این قابلیت در…

شرکت اپل دیشب طی مراسمی اپل واچ 3 را معرفی کرد. ساعت هوشمند جدید اپل چندین ویژگی برجسته دارد که البته LTE و استفاده از…

احتمالا شرکت اپل ساعت هوشمند نسل سوم خود را به قابلیت توکار LTE مجهز می نماید و دیگر کاربران نیازی به گوشی آیفون نخواهند داشت. اپل…

منبع: شبکه چی
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1233

به "همه چیز اپل واچ سری 6 عالی است جز یک ویژگی به جامانده از عصر دایناسورها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز اپل واچ سری 6 عالی است جز یک ویژگی به جامانده از عصر دایناسورها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید