پیونتک پس از انتقال به هرتابرلین: آماده یک ماجراجویی جدید هستم

به گزارش مجله شرقیا، مهاجم لهستانی هرتابرلین در اولین اظهارات پس از پیوستن به این تیم ادعا کرد روزهای بد اخیر را در پایتخت آلمان را به دست فراموشی می سپارد.

پیونتک پس از انتقال به هرتابرلین: آماده یک ماجراجویی جدید هستم

با تور گردشگری آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، پیونتک لهستانی یک روز مانده به خاتمه مهلت جابجایی زمستانی فوتبال اروپا، با امضای قراردادی 5 ساله به هرتا پیوست. پیونتک 24 ساله که جایگاهش در ترکیب میلان را از دست داده بود، سابقه درخشش در جنوا را دارد. منابع موثق ایتالیایی قبلا گزارش داده بودند میلان، مهاجم خود را با 27 میلیون یورو به اضافه پاداش ها فروخته است. ظاهرا پیونتک در برلین، دستمزد بیشتری هم دریافت خواهد نمود.

او پس از قطعی شدن انتقالش گفت: در میلان روزهای خوبی داشتم اما به هرتا آمده ام تا ماجراجویی جدیدی را شروع و افت چند ماه اخیر را فراموش کنم. فرصت بازی زیر نظر مربی بزرگی به نام یورگن کلینزمن اتفاق بسیار خوبی است.

همچنین باشگاه میلان ریکاردو رودریگس را هم به آیندهوون قرض داد. این انتقال قرضی و تا خاتمه فصل است. برخلاف ادعای منابع ایتالیایی در توافق بین باشگاه، بند خرید اجباری یا اختیاری دیده نمی شود بنابراین مدافع ملی پوش سوئیسی در تابستان به میلان برمی شود. میلان در تابستان 2017 برای انتقال او از وولفسبورگ، 15 میلیون یورو هزینه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 766

به "پیونتک پس از انتقال به هرتابرلین: آماده یک ماجراجویی جدید هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیونتک پس از انتقال به هرتابرلین: آماده یک ماجراجویی جدید هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید