کلانتری: شهرستانی ها هم می توانند به صورت آزمایشی از هوادارانشان بهره ببرند

به گزارش مجله شرقیا، سرمربی فجرسپاسی می گوید راه درستی نیست این که به صورت آزمایشی فقط طرفداران برای پرسپولیس و استقلال به استادیوم می فرایند و شهرستانی ها هم می تواند از طرفدارانشان بهره ببرند.

کلانتری: شهرستانی ها هم می توانند به صورت آزمایشی از هوادارانشان بهره ببرند

علی اصغر کلانتری در گفت وگو با خبرنگاران درباره نتایج تیمش اظهار کرد: درست است اکثرا توقع دارند که تیم ما در لیگ بماند اما مجموعه ما اگر بخواهد پیروز باشد، باید فراتر از این ها فکر کنیم. باید کوشش کنیم تا بتوانیم در جدول رو به جلو حرکت کنیم و به رده بالاتر برسیم. بعد از سی، چهل سال کار در فوتبال می دانیم چگونه صحبت کنیم که تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد و بتواند نتایج خوبی کسب کند. بعضی ها می گویند فجر برای ماندن کوشش می نماید اما باید بگویم که اصلا اینگونه نیست و برای بهتر شدن کوشش می کنیم.

او ادامه داد: بالاخره یک روز بد و یک روز خوب داریم و کار سخت است اما از عهده این تیم برمی آییم و می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. لیگ همین است هر سال شگفتی هایی در آن دیده می گردد. ذوب آهن نسبت به سال قبل تغییر نموده و استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم در ادامه خودشان را پیدا می نمایند. حتی گل گهر و مس رفسنجان هم تیم شان را به شکلی بستند که در آسیا هم می توانند پیروز باشند. تیم هایی در لیگ ما هستند که می توانند هزینه خوب نمایند و امکانات و زیرساخت هایشان خوب و با کیفیت است که این ها خیلی به آن ها یاری نمایند.

سرمربی فجرسپاسی با بیان این که امیدوارم فجر هم روزی در راستای حرکت نمایند که از نظر امکاناتی به شرایط خوبی برسد، گفت: باید در راستای حرکت کنیم که برای ارتقای جوانان کشور و استانمان قدم برداریم. مطمئن باشید اگر تیم ما به لیگ برتر نمی آمد تا 30 سال دیگر کسی کاری به استادیوم پارس و حافظیه نداشت. تا این مقدار فوتبال شیراز نزول نموده بود که زمین پر قدمت حافظیه تا چند ماه پیش، زمین خاکی شده بود و مدرسه فوتبال ها در آن تمرین می کردند. باز هم خداراشکر که مسئولان تکان خوردند و دارند پیگیری می نمایند.

او با بیان این که از چمن استادیوم حافظیه ایراد گرفته می گردد، گفت: درست می گویند و بازی روی این چمن سخت است. ما هم در اینگونه از زمین ها اذیت می شویم چون بازی تیم ما هم بیشتر روی زمین است. امیدوارم تا دو، سه ماه دیگر زمین استادیوم پارس درست گردد و برویم در آن استادیوم بازی کنیم.

کلانتری درباره حضور طرفداران در استادیوم ها گفت: ما این همه طرفدار داریم که پشت درمانده اند. چند سال منتظر ماندند که تیمشان به لیگ برتر بیاید اما اکنون نمی توانند در استادیوم حاضر شوند و راه درستی نیست این که به صورت آزمایشی فقط طرفداران برای پرسپولیس و استقلال به استادیوم می فرایند. شهرستانی ها هم می تواند به صورت آزمایشی از طرفدارانشان بهره ببرند. در شیراز یا شهرستان های دیگر هم می گردد آزمایشی طرفداران را به استادیوم فرستاد. این روشی که دنبال می گردد درست نیست.

او در خاتمه درباره راستا تیمش در ادامه لیگ برتر گفت: راه سخت است و امتیازاتی هم که تا امروز کسب کردیم، راحت به دست نیامده است. ما همین الان هم چند مصدوم داریم چون بچه هایمان پرکوشش و با تمام وجود کار می نمایند. باید در این راه سخت جلو می رویم و قول می دهیم تا آخرین لحظه دست از کوشش برنداریم. برد و باخت و جزئیاتش دست خداست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1920

به "کلانتری: شهرستانی ها هم می توانند به صورت آزمایشی از هوادارانشان بهره ببرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: شهرستانی ها هم می توانند به صورت آزمایشی از هوادارانشان بهره ببرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید