آموزش دانش آموزان فقط در 2 شهرستان استان سمنان مجازی است

به گزارش مجله شرقیا، دستورانی گفت: آموزش دانش آموزان استان سمنان در شهرستان مهدیشهر و سرخه از چهاردهم اسفند تا سرانجام هفته به صورت مجازی برگزار می گردد.

آموزش دانش آموزان فقط در 2 شهرستان استان سمنان مجازی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: شهرستان های مهدی شهر و سرخه از لحاظ رنگ بندی کرونایی در شرایط قرمز قرار دارند و بر این اساس آموزش دانش آموزان در این دو شهرستان طی هفته پیش رو به صورت مجازی دنبال می گردد.

با توجه به اینکه شهرستان های شاهرود، دامغان، سمنان و آرادان در شرایط نارنجی کرونایی و میامی و گرمسار در شرایط زرد کرونایی قرار دارند، آموزش دانش آموزان به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی دنبال می گردد.

دستورانی می گوید:برنامه فعالیت مدرسه ها در منطقه ها نارنجی و زرد کرونایی به شکل ترکیبی (حضوری و مجازی) در قالب نوبت بندی و با رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی خواهد بود.

برگزاری کلاس های حضوری، عملی و کارگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای و دبیرستان های کاردانش و کلاس های کم جمعیت در دوره ابتدایی مربوط به طرح جبران و تثبیت یادگیری در تمام نقاط شهری، روستایی و عشایری شهرستان سرخه و مهدی شهر مورد تاکید است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تهویه مناسب و جلوگیری از تجمع و ازدحام مدنظر اولیای مدرسه ها باشد و درصورت ابتلای معلم یا دانش آموزان به کرونا، فعالیت همان کلاس و درصورت لزوم برنامه کل مدرسه برای یک هفته به شکل مجازی ارائه و پیگیری گردد ضمن اینکه حضور کادر اداری و اجرایی مدرسه ها در محل کار الزامی است.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2048

به "آموزش دانش آموزان فقط در 2 شهرستان استان سمنان مجازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش دانش آموزان فقط در 2 شهرستان استان سمنان مجازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید