آنالیز کادر فنی پرسپولیس برای مهار خط حمله قدرتمند اولسان؛ ماموریت تیمی برای پرس همه جانبه

به گزارش مجله شرقیا، خبرگزاری خبرنگاران- یحیی گل محمدی بی تردید تدابیر ویژه ای برای مقابله با خط حمله قدرتمند اولسان خواهد داشت.

آنالیز کادر فنی پرسپولیس برای مهار خط حمله قدرتمند اولسان؛ ماموریت تیمی برای پرس همه جانبه

به گزارش خبرنگاران، خط حمله اولسان یکی از قدرتمندترین خطوط حمله آسیاست و بی تردید یحیی گل محمدی تدابیر ویژه ای را برای مقابله با حملات این تیم کره ای تدارک دیده است. گل محمدی و حمید مطهری به عنوان دستیار اول او در مسائل فنی طی روزهای اخیر با شدت و قدت بالایی تیم اولسان را زیر ذره بین قرار داده و تمام مسائل این تیم را آنالیز کرده اند. بی تردید در میان تمام نقاط قوت این تیم کره ای که کم هم نیست، خط حمله اولسان توجه کادر فنی سرخ های پایتخت را جلب کرده است. اولسان هیوندای کره که روز شنبه باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس برود، تا اینجای لیگ قهرمانان آسیا مجموعا 21 بار دروازه حریفان را باز کرده است.

از مجموع 21 گل، دو گل با ضربه سر به ثمر رسیده، شانزده گل با پای راست و سه گل نیز با پای چپ بازیکنان اولسان به ثمر رسیده است. ضمن این که آنالیز ها نشان می دهد از این تعداد گل، 16 گل درون محوطه جریمه، 4 گل بیرون محوطه جریمه و یک گل از روی ضربه آزاد به دست آمده است. بیورن یانسن، جونیور نگرائو و یون بیت گارام مثلث آتشین تیم اولسان هستند. گارام و نگرائو هرکدام 5 گل به ثمر رسانده اندو یانسن 4 گل به ثمر رسانده است. یون بیت گارام با 3 پاس گل، شین جین هو، کیم این سونگ و جانگ هون سونگ نیز هرکدام 2 پاس گل برای هم تیمی هایشان فراهم کرده اند.

نگاهی به این آمار نشان می دهد یحیی گل محمدی به شدت به دنبال راهکارهایی برای مهار مهاجمان گلزن و گل ساز حریف کره ای خود بود و با اتکا به چهره های باتجربه و بزرگی چون سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی می خواهد بازیکنان خطرناک حریف را مهار کند.

ضمن این که فراموش نکنیم پرسپولیس یحیی گل محمدی یکی از معدود تیم های آسیاست که پرس از جلو را در آسیا خیلی خوب اجرا کرده و با فشار از روزی دروازه حریف اجازه بازیسازی را از مدافعان و هافبک های طراح حریف خواهد گرفت و همین می تواند مانع از رسیدن توپ به بازیکنان کلیدی حریف شود. به هر روی روز شنبه شاهد نبرد اندیشه ها خواهیم بود و فوتبال باشگاهی ما و هواداران پرسپولیس امیدوار به دانش فنی بالای مربی خود هستند. یحیی گل محمدی چندی قبل در نظر سنجی AFC به عنوان برترین مربی در منطقه غرب آسیا انتخاب شد.

از طرفی کادرفنی تیم پرسپولیس به وحید امیری که به دلیل محرومیت نمی تواند در فینال به میدان برود ماموریت ویژه ای داده است. حامد لک، دروازه بان تیم پرسپولیس که برای فصل جدید به این تیم پیوست، توانست خیلی زود خودش را با دیگر بازیکنان هماهنگ کند و نمایش های درخشانی در ترکیب پرسپولیس خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

لک که قطعا یکی از عوامل اصلی صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، این روز ها به شدت مشغول تمرین و تمرکز برای حضور در بزرگترین رویداد فوتبال باشگاهی آسیا است. داوود فنایی، به عنوان مربی دروازه بان های پرسپولیس تمرینات ویژه ای را برای لک در نظر گرفته اما در این میان بازیکن محروم سرخپوشان هم به فنایی کمک می کند. با موافقت کادرفنی پرسپولیس و گل محمدی، وحید امیری که به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در دیدار فینال مقابل اولسان کره جنوبی نیست، ماموریت پیدا کرده تا کنار لک تمرین کند. امیری قرار است در تمرینات به گونه های مختلفی به سمت دروازه لک ضربه بزند تا او به خوبی آماده مسابقه شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1393

به "آنالیز کادر فنی پرسپولیس برای مهار خط حمله قدرتمند اولسان؛ ماموریت تیمی برای پرس همه جانبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز کادر فنی پرسپولیس برای مهار خط حمله قدرتمند اولسان؛ ماموریت تیمی برای پرس همه جانبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید