استانداری خراسان جنوبی پیگیر توسعه جاده های مواصلاتی استان باشد

به گزارش مجله شرقیا، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن خراسان جنوبی در نامه ای به معتمدیان، استاندار این استان در خصوص شرایط جاده ها و خطرزا بودن راستا های مواصلاتی این استان، نکاتی را اعلام کرد.

استانداری خراسان جنوبی پیگیر توسعه جاده های مواصلاتی استان باشد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن خراسان جنوبی در نامه ای به معتمدیان، استاندار این استان در خصوص شرایط جاده ها و خطرزا بودن جهت های مواصلاتی این استان، نکاتی را بیان نمود.

در این نامه آمده است؛

همان گونه که مستحضرید در هفته گذشته حادثه ای در سطح استان در محور درح - سربیشه رخ داد که منجر به فوت 12 نفر شد. همان طور که می دانید استان خراسان جنوبی، از استان های کمتر توسعه یافته کشور است و یکی از بهترین راه های توسعه، راه های مبادلاتی مناسب است.

از طرفی و با قرار دریافت این استان در کریدور جنوب به شمال، ارتباط زمینی با کشور افغانستان و ارتباط با 6 استان مجاور از دیگر قابلیت های بالقوه این استان می باشد که اهمیت نگاه ویژه به این مورد را دوچندان می کند.

حادثه محور درح - سربیشه نمونه ای از حوادث متعدد استان می باشد که به دلیل مغفول ماندن مسئولین جهت ایجاد زیر ساخت ها و راه های ارتباطی مناسب در استان؛ سالانه قلوب و خانواده های فراوانی را داغدار و بچه هایی را یتیم و بی سرپرست کند.

فلذا و با توجه به حضور گروه های جهادی در سطح استان و مناطق کمتر توسعه یافته، بر آن شدیم که از جنابعالی بعنوان بالاترین مقام اجرایی استان، درخواست کنیم تا پیگیری های لازم، مناسب و متناسب را در اسرع وقت در دستور کار قرار داده تا علاوه بر توسعه استان، از اتفاقات مشابه در جاده های استان جلوگیری کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1004

به "استانداری خراسان جنوبی پیگیر توسعه جاده های مواصلاتی استان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداری خراسان جنوبی پیگیر توسعه جاده های مواصلاتی استان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید