امیر نعمتی: مولفه مهم در کسب ارتقای آمادگی رزمی هم افزایی است

به گزارش مجله شرقیا، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز با هم افزایی و روحیه جهادی در تمامی بخش های نزاجا گام های بسیار بلندی را در حوزه های مختلف رزمی و توان دفاعی کسب کرده ایم.

امیر نعمتی: مولفه مهم در کسب ارتقای آمادگی رزمی هم افزایی است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر نوذر نعمتی در مراسم تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با بیان اینکه امروز کارآمدی یکی از مولفه های مهم در حوزه توان دفاعی در سطح نیرو های مسلح است، گفت: کارآمدی یگان ها با هم افزایی تمامی بخش های مختلف در سطح نیروی زمینی ارتش صورت می گیرد و هم اکنون و با توجه به شرایط منطقه، هم افزایی مولفه مهم در کسب ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی است.

وی افزود: هم اکنون نیروی زمینی ارتش در اوج قدرت نظامی است و تمامی نیرو ها با روحیه جهادی در مناطق مختلف کشور به حفظ و حراست از تأمین امنیت مرز های کشور مشغول هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور یگان های مختلف در مناطق مرزی شمال غرب کشور، افزود: با توجه به مناقشه دو کشور همسایه در نزدیکی مرز های ما، به جهت تأمین امنیت مرز های کشور و ایجاد آرامش و امنیت هموطنان عزیز مناطق مرزی، نیاز بود که این قسمت از منطقه با استقرار یگان های نظامی حفظ شود که اکنون هیچ مسئله ای در منطقه نداریم.

نعمتی با تاکید بر حفظ و ارتقای آمادگی رزمی در نیروی زمینی، گفت: همدلی و هم افزایی موجب شده است نیروی زمینی ارتش در حوزه کار آمدی به دستاورد های بزرگی نائل شود.

وی شرح داد: حضور کارکنان عقیدتی سیاسی در ماموریت های مختلف کنار فرماندهان موجب می شود تا فعالیت های رزمی با دلگرمی و به نحو مقتضی انجام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1331

به "امیر نعمتی: مولفه مهم در کسب ارتقای آمادگی رزمی هم افزایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر نعمتی: مولفه مهم در کسب ارتقای آمادگی رزمی هم افزایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید