انجام بازرسی ها و نظارت های ویژه نوروزی از تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی

به گزارش مجله شرقیا، بازرسی و نظارت های ویژه نوروزی از تاسیسات گردشگری استان آذربایجان غربی، همزمان با فرا رسیدن نوروز 98 آغاز شد.

انجام بازرسی ها و نظارت های ویژه نوروزی از تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری استان آذربایجان غربی، با توجه آغاز ایام تعطیلات نوروز و لزوم آمادگی کامل تأسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر مسافران و گردشگران ورودی به استان آذربایجان غربی مرحله نخست نظارت بر تأسیسات گردشگری استان شامل مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، رستوران ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین بوم گردی های در سطح استان آذربایجان غربی آغاز و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

کارشناسان اعزامی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در سفر به شهرستان های جنوب استان به همراه نمایندگان فرمانداری، شهرداری و سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، از وضعیت پایگاه های اطلاع رسانی و محل های برگزاری جشن نوروزگاه شهرستان های بوکان، میاندوآب و پایگاه ملی حسنلو و نمایشگاه های صنایع دستی بازدید کردند.

نوروزگاه در شهرستان بوکان هفتم فروردین سال 98 در سالن سیمرغ و آئین سنتی جشن نوروزگاه در این شهرستان به مدت پنج روز از 6 تا 10 فروردین 98 در میاندوآب برگزار می شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 280

به "انجام بازرسی ها و نظارت های ویژه نوروزی از تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام بازرسی ها و نظارت های ویژه نوروزی از تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید