بازسازی Final Fantasy 7 یک حالت نوبتی کلاسیک خواهد داشت
به گزارش مجله شرقیا، بازسازی فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy 7) گزینه کلاسیکی خواهد داشت برای بازی کنندگانی که - درست مثل نسخه اصلی بازی که در سال 1997 عرضه شد - شیوه نوبتی را در این بازی نقش آفرینی ترجیح می دهند. روز شنبه، یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase) - فراوری کننده بازی - در نمایشگاه بازی توکیو (Tokyo Game Show) تایید کرد که بازسازی این بازی کلاسیک نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) - که آنرا به یک بازی نقش آفرینی اکشن بدل می سازد - یک حالت مبارزه نوبتی هم ارائه می دهد که در آن بازی کنندگان می توانند حملات و سایر حرکات خود را از یک منو انتخاب کنند.
طبق ترجمه خلاصه ای که در حساب رسمی توییتر بازی، از آنچه روی صحنه نمایشگاه بازی توکیو گذشته، آمده است، حالت کلاسیک، همان سبک نوبتی بازی اصلی را بازآفرینی می نماید. در حالیکه حالت استاندارد بازی، خط ATB یا همان Active Time Battle بازی کنندگان را هنگام حمله به دشمنان پر می نماید، در حالت کلاسیک، این جنبه از گیم پلی بطور اتوماتیک اجرا می گردد. لازم نیست که بازی کنندگان کاری انجام دهند، و مبارزه کاراکترها بصورت اتوماتیک اجرا می گردد، در حالیکه همزمان خط ATB ایشان هم پر می گردد.
مطابق گفته اسکوئر انیکس (Square Enix) بازی کنندگان علاقمند به حالت کلاسیک، لازم نیست که نگران بخش اکشن مبارزات باشند، و بجای آن می توانند تمرکز خود را بر انتخاب دستورات قرار دهند، که این امکان را ایجاد می نماید که [بازسازی فاینال فانتزی 7] را بصورت یک بازی نقش آفرینی کلاسیکِ منومحور تجربه کرد.
بازسازی فاینال فانتزی 7 در روز سوم مارس سال 2020 به کنسول پلی استیشن 4 خواهد آمد.
ببینید:
تریلر توکیو گیم شو 2019 بازی Final Fantasy VII Remake
منبع: Polygon
منبع: دیجیکالا مگ