باغات تبدیل شده به ویلا در سرشماری کشاورزی البرز معین می شوند

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران: رئیس ستاد سرشماری کشاورزی استان البرز گفت: با این سرشماری کشاورزی به یک سوال جدی پاسخ می دهیم که چه مقدار از اراضی باغی و کشاورزی ما در استان به ویلا تبدیل شده است و مورد استفاده مسکونی قرار می گیرد.

باغات تبدیل شده به ویلا در سرشماری کشاورزی البرز معین می شوند

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از کرج، مهرداد مظفری صبح امروز در آئین افتتاح 15 حوزه سرشماری کشاورزی شهرستان کرج اظهار کرد: سرشماری عمومی کشاورزی شامل کلیه بهره برداران، کشاورزان، باغداران و دامداران می گردد.

وی اضافه نمود: اقلام آماری در این سرشماری اقلام ریزی است و این اجازه را می دهد که پایه های اطلاعاتی خوبی را برای برنامه ریزی تهیه و تدارک ببینیم.

رئیس ستاد سرشماری استان البرز با اشاره به اینکه نزدیک به یک سوم بهره برداران در سال 82 در شهرستان کرج بودند, اعلام کرد: در سال 82 در سرشماری کشاورزی استان البرز 31 هزار واحد بهره بردار داشته و شهرستان کرج دارای 9371 بهره بردار بوده است.

معاون برنامه ریزی استاندار البرز با اشاره به جوابگویی این سرشماری به افکار عمومی اعلام کرد: با این سرشماری کشاورزی به یک سوال جدی پاسخ می دهیم که چه مقدار از اراضی باغی و کشاورزی ما در استان به ویلا تبدیل شده است و مورد استفاده مسکونی قرار می گیرد.

مظفری با بیان اینکه سرشماری کشاورزی تعداد بهره برداران را نشان می دهد, اضافه نمود: سرشماری کشاورزی در سال 93 نشان دهنده کاهش تعداد بهره برداران ناشی از خطای آماری و یا تعداد کاهش واقعی بهره برداران در حوزه کشاورزی است .

وی اظهار کرد: این سرشماری می تواند جوابگوی بسیاری از سوال ها بوده و یکی از بهترین پاسخ ها به تعداد کاهش بهره برداران ما است.

وی همچنین با اشاره به نقش پررنگ رسانه ها در این سرشماری اعلام کرد: رسانه ها نقش بسیار موثری در اطلاع رسانی و یاری برای جمع آوری آمار و همکاری موثر مردم در این مورد دارند.

رئیس ستاد سرشماری کشاورزی البرز گفت: امیدواریم با این سرشماری عمومی که از 5 مهر تا 18 آبان انجام می گردد آمار و اطلاعات خوبی با یاری همه مسئولان در استان برای برنامه ریزی در کشور تهیه و آماده کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 874

به "باغات تبدیل شده به ویلا در سرشماری کشاورزی البرز معین می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغات تبدیل شده به ویلا در سرشماری کشاورزی البرز معین می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید